FONTOS Egyre több magyar nyaral külföldön, a drágulás sem zavarja őket
 
Előfizetői tartalom

Vizgálat alá vonja a GVH az online áruházakat karácsony előtt

Portfolio
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben - közölte szerdán sajtóközleményében a hivatal. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket. A közleményből kiderül, hogy a piacelemzés végülis három áruházi típura: a műszaki cikkek, az élelmiszerek és a ruházati cikkek online kiskereskedelmére terjed ki.

A koronavírus-járvány okozta félelem, illetve a kijárási korlátozások jelentősen növelték az online kereskedelem szerepét. Olyan fogyasztók is kipróbálták, hogy milyen az otthon kényelméből és biztonságából vásárolni, akik korábban még soha. Ez a változás hosszú távon is átalakíthatja a fogyasztói szokásokat, növelheti az online kereskedelem szerepét. A GVH ezért...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés