Előfizetői tartalom

Megszavazták a reklámszabályok szigorítását

MTI
Az Európai Parlament képviselői megszavazták kedden az audiovizuális médiaszolgáltatásokra vonatkozó új szabályozást, amely fokozottabb védelmet nyújt a gyerekeknek, szigorítja a reklámszabályokat, és 30 százalékos európai tartalmat ír elő a videokínálatban.

Az uniós intézmények között született megállapodásról szóló végső szavazást követően a módosított jogszabály nem csak a tévécsatornákra, hanem az igény szerint lekérhető filmeket és videotartalmakat kínáló szolgáltatókra és a mozgókép-megosztó platformokra - így a Netflixre, a YouTube-ra és a Facebookra - is vonatkozik. Az EP közleménye szerint a felülvizsgált...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés