Előfizetői tartalom

Berobbantak az agglomerációs vasútfejlesztések - Itt jöhetnek a legnagyobb változások

Portfolio
Korábban számos alkalommal hangsúlyozta Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója azt, hogy Budapest csak akkor lesz élhető, ha az elővárosi kötöttpályás vonalak, a vasút és a HÉV versenyképessé válik az autóval szemben. Az elmúlt hetekben úgy tűnik, el is indultak az ilyen irányú fejlesztések, ugyanis volt, hogy naponta jöttek a bejelentések egy-egy fejlesztés elindításáról. Az alábbiakban ezeket gyűjtöttük össze.

A KSH adatai szerint 1,25 millió autó van forgalomban Budapesten és az agglomerációban, és minden harmadik be is jön a városba. Vitézy Dávid szerint a levegő minősége és Budapest közlekedése érdemben csak a kötöttpályás vonalak, a vasút és a HÉV versenyképességének növelésével javítható és csak így lehetne elérni, hogy csökkenjen a városban közlekedő autók száma....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés