AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Az állatvédő csoportok gyakran használják bárányok és borjak fényképeit kampányaikban, eddig azonban kevés bizonyíték volt arra, hogy ezeknek bármilyen hatásuk lett volna a megcélzott társadalmi rétegekre - írja a www.sciencedaily.com. Brit kutatók azt vizsgálták a közelmúltban, milyen hatással van a nőkre és a férfiakra, ha képeket vetítenek nekik borjakról, malacokról és bárányokról. A kutatók arra voltak kíváncsiak, befolyásolják-e a fiatal állatok fotói a húsok iránti vágyat.
A felmérésből egyértelműen kiderült, hogy mind a férfiak, mind pedig a nők sebezhetőnek találták a bemutatott fiatal állatokat. Érdekes azonban, hogy a velük szemben támasztott pozitív érzések teljesen eltérő módon hatottak a két nemre, mivel a férfiak hús iránti vágya csak minimálisan csökkent, míg a nők számára a fényképek visszafogó erőként hatottak a húsfogyasztásban.
Az eredmények azt tükrözik, hogy a nők sokkal jobban szimpatizálnak a fiatal állatokkal, míg a férfiak elsősorban fehérjeforrásként tekintenek a húsokra. Hasonló eredményre jutottak akkor is, amikor a vizsgálatban résztvevőknek egyszerre mutatták elkésztett húsok képeit és a haszonállatok fotóit.