A nagymértékű vagyonnövekedés többek között a lakásvagyon növekedésének és a hitelkártya- valamint diákhitel-adósság csökkenésének köszönhető.
Több mint 38 millió 18-24 év közötti fiatal él az Európai Unióban, akiknek óriási részük még tanul, sokan azonban már el is helyezkedtek. Ugyanakkor jelentős azoknak a fiataloknak is az aránya, akik egyiket sem teszik: se nem dolgoznak, se nem képzik magukat.
2017-ben a 18-24 év közötti európai fiatalok 40,4 százaléka még tanult, 27,4 százalékuk már dolgozott, 17,8 százalékuk pedig egyszerre tanult és dolgozott is - derül ki az Eurostat friss adataiból. A fiatalok 14,3 százaléka azonban egyiket sem csinálta: nem tanultak, nem vettek részt képzéseken, de elhelyezkedniük sem sikerült még.
Olaszországban van a legtöbb naplopó
Tavaly az olaszországi fiatalok közül került ki a legtöbb naplopó, nekik 25,7 százalékuk nem csinált semmit. Az olaszokat a ciprusiak (22,7%), a görögök (21,4%), a horvátok (20,2%), a románok (19,3%) és a bolgárok (18,6%) követték. Szintén 15 százalék feletti a semmittevő fiatalok aránya Spanyolországban (17,1%), Franciaországban (15,6%) és Szlovákiában (15,3%).
A legkevesebb inaktív fiatal Hollandiában van, ahol az arányuk mindössze 5,3 százalék. Szintén alacsony, 10 százalék alatti az arányuk Szlovéniában (8,0%), Ausztriában (8,1%), Luxemburgban (8,2%), Svédországban (8,2%), Csehországban (8,3%), Máltán (8,5%), Németországban (8,6%) és Dániában (9,2%).
Az Európai Unióban megközelítőleg 5,5 millió olyan 18-24 év közötti fiatal volt 2017-ben, akik se nem tanultak, se nem dolgoztak. Ez a szám megegyezik Finnország és Szlovákia teljes népességének számával.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében