A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
2017-ben a luxemburgiaknak kellett a legmagasabb árat fizetniük a húsért - közel másfélszer annyit, mint az átlagos európainak. Eközben a lengyeleknek - ahol a legolcsóbb volt a hús -, valamivel több, mint az uniós átlag felét kellett kifizetniük, amennyiben húsételt szerettek volna vásárolni. Mutatjuk a pontos adatokat, és azt is, hogy mi a helyzet a magyar húsárakkal.
Amennyiben valaki 2017-ben húst szeretett volna venni Luxemburgban, akkor azt 41 százalékkal drágábban tehette meg, mint az átlagos európai - derül ki az Eurostat friss, vásárlóerő-paritáson számolt adataiból. A második legmagasabb árat osztrák szomszédaink voltak kénytelenek megfizetni, náluk ugyanis 39 százalékkal haladta meg a hús ára az uniós átlagot. Nem meglepő módon az árak a nyugat- és észak-európai országokban voltak a legmagasabbak.
A legdrágább árak egyébként a nem EU-tag Svájcban voltak: itt az uniós átlag közel 2,5-szeresét voltak kénytelenek megfizetni a vásárlók. De magas árakkal szembesültek a már említett országokon kívül Dániában (138%), Svédországban (133%), Franciaországban (132%) és Németországban is (122%). Az uniós átlaghoz Szlovénia volt a legközelebb (100,7%).
Magyarországon arányaiban olcsóbbak a húsárak, mint az uniós átlag, annak mindössze 71 százaléka. A tagállamok közül egyébként csak néhány ország van mögöttünk: Románia (59%), Bulgária (58%) és Lengyelország (57%). Ezek alapján tehát úgy tűnik, hogy Magyarország a legolcsóbb országok között található a húsárak szempontjából.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója