A piaci átlagot jóval meghaladó ütemben, 17 százalékkal nőtt tavaly a hitelállomány a CIB Bank KKV üzletágában.
A magyar tulajdonban lévő Praktiker 20 százalékkal növelte árbevételét 2017-ben 2016-hoz képest. Ez összesen 47,8 milliárd forintos nettó forgalmat jelentett, amivel a cég 33,1 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon.
20 százalékkal, több mint nettó 8,6 milliárd forinttal növelte árbevételét 2016-hoz képest a Praktiker a tavalyi üzleti évben, ez összesen 47,8 milliárd nettó forgalmat jelentett. A cég szerint az átlagvásárlási érték növekedése mellett fontos tényező volt az is, hogy a vállaltnak sikerült az új vásárlók számát is növelni. Mindebben szerintük fontos szerepe volt annak a modernizációnak, mely során a Praktiker már nem csak azt sugallja, hogy csupán egy egyszerű barkácsáruházról van szó, hanem sokkal inkább egy kreatív lakberendezési központ.
- mondta el Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója, a vállalat június 18-án tartott sajtóeseményén. A vezető hozzátette azt is, hogy a trendek alapján az online értékesítésnek még nagyobb szerepe lesz a jövőben.
A Praktiker webshopjának a teljes árbevételéhez viszonyított forgalmi aránya is évről évre növekszik. Míg 2014-ben 1,4 százalék volt, addig 2017-ben már 6 százalékról lehet beszélni. A legkeresettebb termékek az internetes oldalon egyébként a:
- csempe, járólap és az ezekhez kapcsolódó kemikáliák,
- kül- és beltéri bútorok,
- szaniter kerámiák,
- fürdőszoba bútorok és egyéb berendezések, illetve
- ajtók és ablakok.
Az a fránya munkaerőhiány
A Praktiker ma mintegy 1500 embernek ad munkát az országban, azonban az ágazatokon átívelő munkaerőhiány őket is érinti. Márton Katalin, a cég HR vezetője azonban elmondta:
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok