Felsőfokú tanulmányait az Eötvös Loránd Tudományegyetem nemzetközi kapcsolatok szakán, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi gazdálkodás mesterszakán végezte. 2024 októberétől a Magyar Telekom Kereskedelmi Stratégiai Igazgatója. Karrierjét a B2B és multinacionális (MNC) üzletágban kezdte el, ahol értékesítési menedzseri feladatokat követően csapatvezetői, majd a Deutsche Telekom Csoport B2B Koordinációs Kiválósági Központjának (CoE) vezetői pozícióját töltötte be. 2024 októberétől a Magyar Telekom nagyvállalati szegmensének Kereskedelmi Stratégiai Igazgatója. Pozíciójában a szegmens hosszú távú üzleti és marketing stratégiájának, árképzésének, valamint a stratégiai partnerségek alakításának felelőse.
Horváth Bence előadónk lesz a következő rendezvényen:
Az elmúlt években elképesztő ütemben digitalizálódott a vállalatok működése, a papír alapú folyamatok megszűnnek, a fiókokba, személyes ügyintézésre csak a legkomplexebb ügyekben járunk, ahol még igényeljük a személyes jelenlétet.
Ám most a digitális világot, a digitális belső működést és az... Részletek