A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Marketing szakirányon. Jelenleg a nemzetközi IPG Mediabrands médiaügynökség magyarországi digitális részlegét vezeti, mely magában foglalja a performance alapú hirdetések, a digitális hirdetésekhez csatolható termékek, valamint ezekhez kapcsolódó adatszolgáltatások területét. Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing és média területén, főként médiaügynökségi oldalról töltött be különböző szerepeket: ügyfélkapcsolatos, digitális specialista, üzleti elemző, üzletfejlesztési és adatelemzési csoportvezető.
Fuchs Gábor előadónk lesz a következő rendezvényen:
Az elmúlt években elképesztő ütemben digitalizálódott a vállalatok működése, a papír alapú folyamatok megszűnnek, a fiókokba, személyes ügyintézésre csak a legkomplexebb ügyekben járunk, ahol még igényeljük a személyes jelenlétet.
Ám most a digitális világot, a digitális belső működést és az... Részletek
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: