Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Uzoni Balázs

Vállalat: Vodafone Group Plc
Beosztás: Global Partner Manager
Eredményorientált vezető, kiterjedt nemzetközi tapasztalattal a B2B és B2C értékesítés, ügyfélszolgálat, ügyfélélmény (CX), ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) és marketing terén. Nemzetközi pénzügyi és telekommunikációs cégeknél szerzett tapasztalatot abban, hogyan lehet az ügyfélkiszolgálást hatékonyabbá tenni és egyúttal javítani az ügyfélélményt. Magyarországon úttörő szerepet játszott a call center kialakításában, vezette Magyarország első call centerét a Citibanknál, átalakította a Vodafone ügyfélszolgálatát, amely ügyfélelégedettségben megelőzte a versenytársait, és felépítette a telefonos direkt értékesítési csatornát. Később felépítette az ügyfélérték növeléséért felelős csapatot, amely keresztértékesítésben és ügyfélmegtartásban hozzájárult ahhoz, hogy a Vodafone Magyarország árbevétel alapján megelőzte az akkor második Telenort. Jelenleg a Vodafone SSC-ben tölt be globális szerepet, elsősorban a contact centerek hatékonyságáért, transzformációjáért és a szolgáltatások használatának növekedéséért felel.

Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként:

Önnek ajánljuk

Portfolio Sustainable World 2025

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.
Portfolio Property Awards 2025

Portfolio Property Awards 2025

2025. november 5.
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
Elmúltam 16 éves.