Regisztráció

Nyolcadik alkalommal rendezzük meg a Portfolio gazdasági csúcstalálkozóját, ahol gazdasági döntéshozók, vállalati vezetők, uniós szakértők, gazdaságpolitikusok, hazai és külföldi piaci elemzők találkoznak és cserélnek véleményt a világ és az ország helyzetéről, kilátásairól. A Budapest Economic Forumon minden szóba kerül, ami igazán foglalkoztatja a gazdasági és pénzügyi szféra képviselőit.

Kiemelt témáink

Most kezdődik a magyar gazdaság virágkora? - Kormányzati tervek a 4%-os gazdasági növekedés fenntartására
Szép lassan szétmorzsolódik az EU? - Az olasz és feltörekvő piaci feszültségek hatása az eurózónára és Magyarországra
Kiütötték az egyik növekedési motort? - Apadóban az uniós pénzek
Behúzza a féket a magyar költségvetés? - Felkészülés a globális gazdaság zavaraira
Versenyképesség MNB-segítséggel? Jegybankelnökök kerekasztala
Hitelezés, növekedés és a bankszektor helyzete - Kereskedelmi bankárok kerekasztala
Munkaerőhiány Európában és Magyarországon - demográfia, migráció, oktatás, vállalati kezelési stratégiák

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
5 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
75 900 HUF + Áfa/fő

Late-bird ár: 99.900 Ft + ÁFA / fő   (323 EUR + ÁFA / fő)

 

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

 

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

 

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Regisztráció

Gold támogató

MFB 25

Silver támogató

Citibank
Erste Bank
EIB (European Investment Bank)
KAVOSZ Zrt.

Bronze támogató

Diófa Alapkezelő Zrt.
Richter

Támogatóink

CIB Bank
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Vállalatvezetőknek, üzletembereknek
Bankok képviselőinek
Befektetési alapok munkatársainak és befektetőknek
Szabályozó és felügyeleti szervek szakembereinek
Kockázati tőketársaságok képviselőinek
Gazdasági és pénzügyi vezetőknek
Tanácsadóknak
Jogászoknak

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2018. október 4.
Helyszín: New York Palace Budapest

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „Idén voltam 10. éve előadó. Én már nagyon vártam ezt a mai napot, hogy itt legyünk és újra együtt legyünk.”

      Hollósi Dávid
      Agrár- és Élelmiszeripari Üzletág ügyvezető igazgató, MBH Bank, elnök, Magyar Bankszövetség Agrár Munkabizottság

      „Itt van az energetikai szektor színe-java, és azt gondolom, hogy olyan információkat és tapasztalatokat lehet leszűrni, ami egy vállalatvezető számára be tud épülni az üzleti döntéshozatalba.”

      Jákli Gergely
      elnök-vezérigazgató, Paks II

      "A Portfolio Private Health Forum a magánegészségügyi szektor legjelentősebb konferenciája, amin a szolgáltatók mellett az iparág minden jelentős szereplője jelen van. Előadóként és részvevőként is szakmailag igényes, jó hangulatú és inspiráló programokon veszek részt."

      Dr. Papik Kornél
      ügyvezető, Dr. Rose Magánkórház

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:10-08:40
      Szakmai program: 08:40-16:25
      Várható résztvevők száma: 200 fő
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Ócsai Gábor
      Ócsai Gábor
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 472 2095
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Madár István
      Madár István
      vezető elemző
      Telefon: 428-9063
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      E-mail:
      Schultz Zoltán
      Schultz Zoltán
      key account sales partner
      Telefon: +36 20 319 9024
      E-mail:
      Lippai Judit
      Lippai Judit
      Key account sales partner
      Telefon: 06/30 311 87 02
      E-mail:
      Kiss Csilla
      Kiss Csilla
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36 20 287 3256
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.