Regisztráció

Portfolio-MAGE Járműipar 2019

A globális járműipar elképesztően sikeres volt az elmúlt években, a vezető gyártók és beszállítók eladásai újabb és újabb csúcsokat döntöttek, árbevételük dinamikusan növekedett és hatalmas profitot tettek zsebre. Egyre több jel utal viszont arra, hogy ezt az aranykort hamarosan egy sokkal nehezebb időszak váltja fel. A globális járműeladások növekedésének várható lassulása, a kereskedelmi háború esetleges fokozódása, az eddig is teljesíthetetlen brüsszeli káros-anyag-kibocsátási elvárások további szigorítása, az új technológiákra történő átállás és a nyersanyagárak magas szinten történő stabilizálódása egyaránt hatalmas nyomást gyakorolnak majd az iparág szereplőire.

A járműipar sokasodó kihívásai természetesen hatással lesznek a magyarországi OEM-ek és beszállítók működésére is egy olyan időszakban, amikor a súlyos méreteket öltő munkaerőhiány már nem csak a növekedés gátjává vált, hanem a szektor versenyképességét is fenyegeti. A kialakult helyzet megoldásában sokat segíthet az Ipar 4.0 megoldásainak alkalmazása: a digitalizálás, az automatizálás és a robotizálás. Fejlesztések nélkül ebben a felgyorsult világban nem sokáig maradhat versenyben egy vállalat, ahogy a túlélés szempontjából egyre fontosabb lesz, hogy a gyártás mellett nagy szerepet kapjon a kutatás és fejlesztés is.

Kiemelt témáink

Vezetői kerekasztal: a hazai járműipar meghatározó szereplői versenyképességről és fejlesztési irányokról
Ipari digitalizáció és termeléshatékonyság - ki hol tart a folyamatban? Járműipari innovációk, megoldások, fejlesztési projektek és jó gyakorlatok
A korszakváltás kihívásai a beszállítófejlesztésben
Járműipari HR vezetők a munkaerő piacról: amit ma tudunk, és amit holnap kell tudnunk a jövő HR-megoldásairól
How will the Hungarian automotive industry be able to adapt to the latest trends without major casualties?

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
84 900 HUF + Áfa/fő
négy vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
71 120 HUF + Áfa/fő

Walk in jegyár: 84.900 Ft + ÁFA / fő (273 EUR + ÁFA / fő)


Csoportos Kedvezmény:

20% kedvezmény a MAGE tagvállalatok számára*

20% kedvezmény a részvételi díjból 4 vagy több fő jelentkezése esetén*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

Regisztráció

Társszervező

MAGE

Silver támogató

Nexon
Staufen AG
T-Systems Magyarország

Bronze támogató

AIPM
Continental
Innopod
Pallér Csarnok
S&T Consulting Hungary Kft.

Támogatóink

AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.
IFKA
Design Terminál
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium - Modern Vállalkozások Programja
autopro.hu - a magyar gépjárműgyártók és - beszállítók honlapja
AUTOMOTIVE HUNGARY - Nemzetközi Járműipari Beszállítói Szakkiállítás
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Járműgyártók (OEM) – Rendszerintegrátorok (TIER1) – Technológia beszállítók (TIER2) – Alapanyaggyártók (TIER3) felső vezetői és szakértőinek a gyártás, termelés, kereskedelem, logisztika, Engineering, K+F+I, beszerzés, beszállító fejlesztés, Quality management, HR területekről
Logisztikai vállalatok
Technológia cégek, fintech és insurtech cégek, IT-fejlesztő és IT-biztonsági vállalatok, start-up vállalkozások
Bankok, pénzintézetek, finanszírozói oldal képviselői
Ügyvédi irodák, tanácsadó cégek
Autóipari szervezetek, klaszterek, szabályozó hatóságok
Energiaszolgáltatók

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2019. április 10.
Helyszín: Aquaworld Resort Budapest

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio.hu ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „Idén voltam 10. éve előadó. Én már nagyon vártam ezt a mai napot, hogy itt legyünk és újra együtt legyünk.”

      Hollósi Dávid
      Agrár- és Élelmiszeripari Üzletág ügyvezető igazgató, MBH Bank, elnök, Magyar Bankszövetség Agrár Munkabizottság

      "A Property Investment Forum a hazai ingatlanpiac egyik legfontosabb eseménye, ahol érdemben megvitatjuk az iparág helyzetét és jövőjét, valamint találkozhatunk a szektor meghatározó szereplőivel. A Futureal-csoport ezért mind résztvevőként, mind pedig előadóként évek óta aktívan jelen van a rendezvényen. A Property Awards díjátadó különösen kedves a számunkra, hiszen itt adják át a Futureal által alapított Darida Pál-emlékdíjat az év ingatlanfinanszírozási személyiségének." 

      Futó Gábor
      társalapító és társtulajdonos, Futureal-csoport

      „Nagyon jó előadások és panelbeszélgetések vannak, az egész régióban szerintem ez az egyik legelitebb energiakonferencia, ahol nagyon sok mindenkivel lehet találkozni.”

      Szabó Gergely
      Regional Chairman, MET Central Europe

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:15 - 08:45
      Szakmai program: 09:00 - 17:30
      Kiegészítő program: Tematikus, körasztalos networking szekció
      Várható résztvevők száma: 180-200
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Mádai Lili
      Mádai Lili
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 327 4088
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Tóth Kata
      Tóth Kata
      konferencia projektvezető
      Telefon: +36 20 386 0751
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Nyiri Sándor
      Nyiri Sándor
      Key-Account Manager
      Telefon: +36-30-501-9755
      E-mail:
      Klenyán Ágnes
      Klenyán Ágnes
      senior key account manager
      Telefon: 472-2099
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.