Regisztráció

Portfolio Private Health Forum 2018

Valósággal izzik a magyarországi egészségügyi szektor. A magánszolgáltatók térnyerése folytatódik, az állami egészségügy problémáiról szóló hírek közben nem ritkultak, a munkaerőhiány nem csillapodik. Mindeközben a betegek egyre tudatosabbak, a technológiai fejlődésnek köszönhetően a gyógyítás új szintre lép(ne), a legújabb gyógyszerkutatások következtében új terápiák, készítmények kerülnek a piacra, korábban elképzelhetetlen, innovatív beavatkozások jelennek meg. Kérdés, hogy mindezt miből finanszírozzuk: milyen szerepe lesz ebben a jövőben az állami finanszírozónak, a biztosítóknak, a vállalatok egészségbiztosítási csomagjainak, vagy akár az egészségpénztáraknak. Az is izgalmas folyamat a magánegészségügyi szektor esetében, hogy a jelenleg még sokszereplős, szétaprózott piac a konszolidáció útján halad. A szakképzett munkaerőért folytatott egyre erősebb verseny, az emelkedő szakdolgozói bérek és az egyre magasabb minőségi elvárások ugyanis kikényszerítik a változást. Egyre erősebbek lesznek a széles szakmaprofillal rendelkező magánkórházak, a speciális ellátást biztosító magánklinikák és a modern, átfogó foglalkozás egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó intézmények. Ezekben a témákban ad iránymutatást a magánegészségügyi szektor találkozási pontjának számító Portfolio Private Health Forum.

Kiemelt témáink

Mennyit erősödött 2017-ben a magánegészségügyi szektor?
Milyen trendek várhatóak a tulajdonosi oldalon? További koncentráció, konszolidáció?
Milyen folyamatok láthatóak a régiós magánegészségügyi piacon?
Felforgatják a piacot a vállalati magánegészségügyi csomagok?
Minden csak pénz kérdése lesz? Miből finanszírozzuk a jövő egészségügyét? És miből kellene?
Mesterséges intelligencia és robotika a gyógyításban.
Mitől professzionális a gyógyítás folyamata?
Innovatív készítmények és terápiák a betegek érdekében
Kik fogják felforgatni digitális alapon az egészségügyet?

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
74 800 HUF + Áfa/fő

Extra Early Bird ár: 49.900 + ÁFA / fő   (161 EUR + ÁFA / fő)

Walk in ár: 89.000 +ÁFA / fő (287 EUR + ÁFA / fő)

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

 

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

Regisztráció

Gold támogató

LG

Silver támogató

KPMG_2021
Microsoft
OTP Egészségpénztár

Bronze támogató

Doki
PricewaterhouseCoopers (PwC)
Unicredit

Támogatóink

Foglalj Orvost
Orvosi Hírek
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Egészségügyi befektetőknek
Magánegészségügyi szolgáltató cégeknek
Kockázati tőketársaságok képviselőinek
Finanszírozók számára: bankok és biztosítók képviselőinek
Egészségpénztárak szakembereinek
Technológiai vállalatok képviselőinek
Beszállító cégek képviselőinek
Tanácsadóknak

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2018. november 13.
Helyszín: New York Palace Budapest

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."

      Szimeiszter Sándor
      Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK

      "Én azért szeretek akár előadóként, akár a hallgatóság részeként részt venni a Portfolio konferenciákon, mert fontos kérdésekről, szakemberek között tudunk hitelesen és őszintén eszmét cserélni."

      Dr. Kozák Tamás
      főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ)

      "Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon idén is szakmai partnere vagyunk a Portfolio Property Investment Forum eseménynek, mely az év legfontosabb hazai ingatlanpiaci találkozója…" 

      Orcsik Anna
      kelet-közép-európai vezető, RICS

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:00-08:30
      Szakmai program: 08:30-17:30
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Tóth Kata
      Tóth Kata
      konferencia projektvezető
      Telefon: +36 20 386 0751
      E-mail:
      Dobler Nikoletta
      Dobler Nikoletta
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36-20-334-8032
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Csiki Gergely
      Csiki Gergely
      Kapcsolattartó
      Telefon: 428-9062
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Nyiri Sándor
      Nyiri Sándor
      Key-Account Manager
      Telefon: +36-30-501-9755
      E-mail:
      Schultz Zoltán
      Schultz Zoltán
      key account sales partner
      Telefon: +36 20 319 9024
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.