Regisztráció

A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben. A kormány és az MNB stratégiai és szabályozási tervei jelentős hatást gyakorolhatnak a szektor működésére, az iparág szereplői például az Etikus 2.0 életbiztosítási szabályozásra való felkészüléssel, az átállás gyakorlati kérdéseivel és annak várható hatásaival foglalkoznak. A konferencia külön programpontot szentel a márciusi lakásbiztosítási kampánynak is, amely idén már a második nagyobb megmozdulása lesz a szektornak ezen a téren. Emellett kiemelt figyelmet kapnak az AI-alapú, technológiai és termékinnovációk, amelyek új távlatokat nyithatnak a magyar biztosítóknál, továbbá a gépjárműbiztosítások jövőjére vonatkozó kérdések is napirendre kerülnek.

2025 az értékesítők és közvetítők számára is kritikus évnek ígérkezik, hiszen a digitalizáció és a változó ügyféligények új kihívásokat hoznak a területen. A konferencia panelbeszélgetései, előadásai és interaktív programjai ezekre a témákra is kitérnek, lehetőséget biztosítva az ágazat kulcsszereplőinek, hogy közösen vitassák meg a stratégiai lépéseket. Az esemény a Portfolio hagyományainak megfelelően nemcsak a biztosítók, hanem biztosításközvetítők, jogi és tanácsadó cégek, IT-szolgáltatók és más beszállítók számára is releváns kérdéseket jár körbe. A résztvevők számára a networking lehetőségek kiváló alkalmat biztosítanak a jövő üzleti lehetőségeinek és kockázatainak megismerésére.

Ilyen volt a Biztosítás 2024 konferencia:

Kiemelt témáink

A kormány és az MNB stratégiai és szabályozási tervei a magyar biztosítási piacon
Etikus 2.0 életbiztosítások: felkészülés, átállás és várható hatások
Itt a második lakásbiztosítási kampány: tervek és tanulságok
Állampapír-kifizetések: áldás vagy átok a biztosítási piacnak?
Mi lesz a gépjárműbiztosításokkal?
AI-alapú, technológiai és termékinnovációk a magyar biztosítóknál
Közvetítői és értékesítői kihívások 2025-ben
Biztosítóvezérek kerekasztala

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
209 900 HUF + Áfa/fő
5 vagy több fő jelentkezése esetén* (20%)
167 920 HUF + Áfa/fő

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Kedvezmények jegyvásárlás esetén:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*
  • 50% kedvezmény 30 év alatti résztvevők részére**

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

**Az életkorhoz kötött kedvezményeknél (30 év alatti) a helyszíni belépés során fényképes, életkort igazoló igazolványt kérünk felmutatni az érvényesítéshez.

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet és a kávészünetet.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

Regisztráció

Super Gold támogató

Hungarikum Alkusz 2024

Silver támogató

Danubius IT Solutions
Provice_Dynatrace
PING_IDENTITY_2024
Posta Biztosito

Silver/Expert támogató

Gránit Biztosító
Netrisk
Portal Pro

Támogatóink

Avis
Access4you_2024
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Biztosítótársaságok vezetőinek és döntéshozóinak
Biztosításközvetítőknek, alkuszoknak
Szabályozó hatóságoknak és állami döntéshozóknak
IT- és technológiai cégek vezetőinek
Pénzügyi értékesítési vezetőknek és szakembereknek
Biztosítási joggal, adózással, tanácsadással foglalkozó szakembereknek
Felsőoktatás és kutatási intézmények, szakmai egyesületek képviselőinek
A biztosítási szakma iránt érdeklődőknek

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2025. március 4.
Helyszín: Marriott Hotel, Budapest

A Portfolio Biztosítás 2025 konferencia egy inkluzív esemény, ezért akadálymentes környezettel várjuk speciális igényű érdeklődők érkezését és regisztrációját. Az igények szerint biztosítjuk azokat az infokommunikációs és környezeti feltételeket, melyek a programokban való zavartalan részvételhez szükségesek.

A részletes akadálymentességi információkért kattintson ide!

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "Büszkék vagyunk, hogy évek óta támogathatjuk a Property Investment Forum-ot, amely lehetőséget nyújt a személyes találkozásokra, a tapasztalat- és információcserére, irányt adva ezzel az ingatlanfejlesztés jövőjének." 

      Scheer Sándor
      vezérigazgató, Market Építő

      "Teret ad a piaci szereplőknek, hogy találkozzanak, információt cseréljenek, inspirálódjanak és új ötletekkel gazdagodjanak…számomra öröm résztvevőnek lenni a Portfolio Property Investment Forum-on!" 

      Noah Steinberg FRICS
      elnök-vezérigazgató, WING

      "A Sustainable World konferenciát egyértelműen a legfontosabb és legminőségibb konferenciának tartom a fenntarthatóság / ESG témájában jelenleg Magyarországon. Mindenki itt van, aki a szakmában számít. A kávézóban legalább annyira érdekes beszélgetések zajlanak, mint az előadótermekben (pedig ott is magas a színvonal). Előadóként pedig megtiszteltetés a lehetőség, hogy a szakma legjobbjaival oszthatom meg elért eredményeinket, dilemmáinkat."

      Suba Levente
      fenntarthatósági vezető, K&H Csoport

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Részvétel módja: offline
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Zsoldos Zsanett
      Zsoldos Zsanett
      RENDEZVÉNYSZERVEZŐ
      Telefon: +36202210231
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Palkó István
      Palkó István
      vezető elemző
      Telefon: 06/1 428 90 65
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      Telefon: 428-9094
      E-mail:
      Kiss Csilla
      Kiss Csilla
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36 20 287 3256
      E-mail:
      Kollár András
      Kollár András
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36306509829
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.