Portfolio Konferencia logo

Big Office HR Brand Day 2019

Időpont: 2019. november 20.   Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

  • A jövő HR kihívásai, várható változások és trendek
  • Élményteremtés a toborzástól a kilépésig – Lehetőségek és megoldások egy élményszerű employee journey kialakítására
  • Hogyan lehet kezelni a felmerült munkaerőhiányt? Hogyan kapcsolódik ehhez a munkavállalói jóllét?
  • Miért van szükség wellbeing tanácsadóra egy cégnél?
  • Online eszközök a HR és a munkavállalók szolgálatában
  • Fókuszban a company care, azaz a dolgozók testi- és lelki egészsége
  • A munkavállalói jóllét támogatása Employee journey mentén
  • Az inspiráló és hatékony munkakörnyezet: a gamificationtől a szzuperzöld irodatereken át a produktív minimalizmusig
  • Hogyan lehet a wellbeing vállalati stratégia?
  • A jövő munkahelye: mi fán terem a produktív munkavállaló?

Miért jöjjön el?

Mert válság van a HR-osztályon. Mit szépítsük, a munkáltatók kiestek a nyeregből, borulni látszik még nagyanyáink örökbecsű mondása is: „aki nem dolgozik, ne is egyék”. Vitatkozol? Nos, vess egy pillantást a vállalatod fluktuációs statisztikáira. Na ugye! A munkavállalók szükségletek szintjén jelentkező igényeinek drasztikus változása ma már kézzel fogható. De nincs minden veszve, azok a vállalatok, amelyek figyelmüket a dolgozói jól-lét irányába fordítják, komoly versenyelőnyt építhetnek. Így a HR-szakembereknek, mint stratégáknak, egyre nagyobb felelősséget kell vállalniuk olyan feladatokban, mint az employer branding, a well-being, az employee journey, vagy épp a company care. A munkahelyi környezetet pedig ezek mentén kell kialakítani, mert a JÓL-LÉT a munka minden aspektusával kapcsolatban áll, kezdve a fizikai környezet minőségével, hangulatával, biztonságával; a vállalat kultúrájával; a vállalaton belüli légkörrel; a munkaidővel; a munkával kapcsolatos stresszel, fizetéssel. A munkavállalók megfelelő well-beingje vagyis jól-léte elengedhetetlen ahhoz, hogy egészségesek, hatékonyak és elkötelezettek legyenek. A Portfolio, a Big Office Day keretében első alkalommal rendezi meg a Portfolio Big Office HR Brand Day konferenciáját. Miért most? Mert a munkaerőpiaci problémák lassan kritikus méreteket öltenek és alapjaiban veszélyeztetik a hazai vállalatok versenyképességét. Erre pedig minden fronton, így a munkahelyi környezet és a dolgozók testi lelki egészsége tekintetében is válaszolni kell. A Portfolio szervezésében most is garantált a kiemelt szakmai színvonal – a legjelentősebb cégek és vezetőik, a legérdekesebb és legforróbb témák, a legfrissebb szervezetfejlesztési megoldások, és a legjobb kapcsolatépítési lehetőség egy helyen.

 

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Cégvezetőknek
  • HR-vezetőknek
  • HR specialistáknak (tréning, kompenzáció, toborzás)
  • Munkaügyi, munkajogi szakembereknek

Galéria

HR Revolution 2019

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 93
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Bálint
  • Nagy Bálint
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit