Regisztráció
 
Adat és MI: minden napra egy változás?

Portfolio Digital Compliance 2026

Adat és MI: minden napra egy változás?

Portfolio Digital Compliance 2026

Miért jöjjön el?

A compliance szakemberek folyamatosan változó kihívásokkal szembesítik szervezetüket. Sokszor nem népszerű ez a szerepkör, hiszen az új szabályok, az új technológiai trendek és a dinamikus piaci elvárások miatt a vállalati szervezet és működés állandó alkalmazkodását követeli meg. Az alkalmazkodás hatékonysága közvetlenül befolyásolja a versenyképességet. Az mára már nyilvánvaló, hogy a compliance szakma multidiszciplináris: a jogi tudás mellett üzleti, kommunikációs és technológiai kompetenciákat is igényel. Idén arra is rávilágítunk, a változások kezelésében a mesterséges intelligencia lehetőségeit sem hagyhatjuk kihasználatlanul, hiszen nyilván nem helyettesíti a szakértőket, azonban olyan eszközt kínál, amely lehetővé teszi a gyorsabb, pontosabb és hatékonyabb megfelelést. A jövő compliance szakembere tehát nem pusztán reagál a változásokra, hanem stratégiai előnyt kovácsol belőlük az intelligens technológiák támogatását kihasználva.

Ebben az évben az MI lesz a konferencia középpontjában abból a szempontból is, hogy az MI új piacokat teremt, illetve szinte minden piacon átalakította az üzleti modelleket: ez új üzleti lehetőségeket és egyben új compliance kihívásokat is jelent. 

A compliance szakma éves tavaszi konferenciáján minden évben új példákkal szolgálunk, hogy a külső és belső szabályoknak való megfelelés nemcsak a kockázatok és bírságok elkerülését szolgálja, hanem jelentős piaci előnyt is biztosíthat. Azok a vállalatok, amelyek átláthatóan és jogszerűen működnek, könnyebben építenek bizalmat ügyfeleik, partnereik és befektetőik körében, ami közvetlen hatással van a hosszú távú sikerre és a profit növekedésére.

2026-ban ismét közös konferenciát rendez a Portfolio és a Wolters Kluwer, ahol a legaktuálisabb kérdések mentén körbejárjuk a legfontosabb jogi-szabályozási területeket, amelyek meghatározzák a vállalatok jelenlétét a digitális térben.

A résztvevők számára a szakmai program és a networking lehetőségek kiváló alkalmat biztosítanak a jövő üzleti lehetőségeinek és kockázatainak megismerésére.

Kiemelt témáink

Az MI új piacokat teremt, meglévő üzleti modelleket alakít át és ezáltal új compliance kihívásokat hoz – minden napra jut valami változás.
Hogyan lesz a változásból versenyelőny?
Milyen képességekkel, tudással és eszközökkel kell rendelkezniük a compliance-szakembereknek?
Az intelligens ezközök és az MI alkalmazása a vállalati megfelelésben nem luxus, hanem szükségszerűség!

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
First bird jegy
74 900 HUF + Áfa/fő
2 fő jelentkezése esetén* (10%)
67 410 HUF + Áfa/fő
3 fő jelentkezése esetén* (15%)
63 665 HUF + Áfa/fő
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (20%)
59 920 HUF + Áfa/fő

Kinek ajánljuk

Digitális fejlesztést tervező cégek vezetőinek, üzleti döntéshozóknak,
compliance terület szakembereinek, gazdasági és pénzügyi vezetőknek,
vállalati jogászoknak,
informatikai és kiberbiztonsági szakértőknek,
digitalizációs és AI projektek vezetőinek, munkatársainak,
ügyvédi irodáknak, jogászoknak,
szabályozó és ellenőrző szervek képviselőinek,
banki, finanszírozási piac szereplőinek,
tanácsadó cégeknek, kutatás-fejlesztési, innovációs terület képviselőinek,
szakmai szervezetek illetékes munkatársainak,
és azoknak, akik szeretnék bővíteni kapcsolati hálójukat szakmájukban és a kapcsolódó területeken, illetve keresik az üzleti networking lehetőségeket.

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2026. március 3.
Helyszín: Radisson Blu Béke Hotel
Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      ”A Property Investment Forum a nagybetűs ingatlanszakma találkozási pontja - dióhéjban.” 

      Mikesy Álmos
      elnök-vezérigazgató, Gránit Alapkezelő

      "A Portfolio Private Health Forum minden szempontból kiemelkedik a hasonló szakmai konferenciák közül. Olyan módon hozza össze a szektor képviselőit, amit máshol nem tapasztalunk. Ezt az értéket látva váltunk Gold támogatókká, és ezért vállaltam én is szívesen szereplést minden évben.”

      Dr. Fábián Lajos Károly
      társelnök, VOSZ, elnök, VOSZ Egészségügyi Tagozat, társalapító részvényes, TritonLife csoport

      „Körülbelül 10 éve rendszeres meghívott előadó vagyok itt az Agrárszektor konferencián, minden évben részt veszek rajta, így azt tudom mondani, hogy érdemes eljönni, mert mindenki itt van, aki számít.” 

      Gyuricza Csaba
      rektor, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Várható résztvevők száma: 150-200 fő
      Részvétel módja: offline
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Viszoki-Somogyi Luca
      Viszoki-Somogyi Luca
      Rendezvényszervező
      Telefon: 06204148265
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Tóth Kata
      Tóth Kata
      konferencia projektvezető
      Telefon: +36 20 386 0751
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      Telefon: 428-9094
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.