Első alkalommal rendezi meg a Portfolio a Private Health Forumot azért, mert itt az ideje. A jövő ugyanis elérkezett, akár modern diagnosztikáról, akár személyre szabott gyógyszerekről, akár új típusú kezelésekről beszélünk. Mostanra eldőlt, egy mostani 40 évest már nem a magyar állami egészségügy fog meggyógyítani. Nem (csak) azért, mert az állam egyre kevésbé és egyre egyenetlenebb színvonalon látja el feladatát az egészségügyben, hanem mert olyan mértékű az innováció, amelyet a közgyógyászat nem tud és talán nem is akar kezelni.
Másrészt a magyar magánegészségügy folyamatosan fejlődik. A felhasználói oldalról a társadalom egyre nagyobb része költ egyre többet az egészségére, eljutottunk oda, hogy üzletről beszélhetünk. Egy nemzetközi szinten is egyre növekvő és rendkívül innovatív üzletről. Pénzről, piacról, profitról, finanszírozásról, innovációról fogunk beszélgetni a magánegészségügy vezető szereplőivel egy unikális konferencián.
* Private Health Forum 2017 konferenciánk után 1 héttel megszervezésre kerül Öngondoskodás 2017 c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kedvezményes árú kiegészítő jegyet vásárolhatnak 70.000 Ft + ÁFA/fő áron - így a kombinált jegyár a két konferenciára 144.800 Ft + ÁFA/fő helyett csak 119.900 Ft + ÁFA/fő. Kiegészítő jegy vásárlási szándékát az online jelentkezés során jelezheti
Részletek rendezvényünkről: ide kattintva tekintheti meg
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.
A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és kávészüneteket.
Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.
* Private Health Forum 2017 konferenciánk után 1 héttel megszervezésre kerül Öngondoskodás 2017 c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kedvezményes árú kiegészítő jegyet vásárolhatnak 70.000 Ft + ÁFA/fő áron - így a kombinált jegyár a két konferenciára 144.800 Ft + ÁFA/fő helyett csak 119.900 Ft + ÁFA/fő. Kiegészítő jegy vásárlási szándékát az online jelentkezés során jelezheti
Részletek Öngondoskodás 2017 konferenciánkról: ide kattintva tekintheti meg
A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.
Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!
"A Property Investment Forum a hazai ingatlanpiac egyik legfontosabb eseménye, ahol érdemben megvitatjuk az iparág helyzetét és jövőjét, valamint találkozhatunk a szektor meghatározó szereplőivel. A Futureal-csoport ezért mind résztvevőként, mind pedig előadóként évek óta aktívan jelen van a rendezvényen. A Property Awards díjátadó különösen kedves a számunkra, hiszen itt adják át a Futureal által alapított Darida Pál-emlékdíjat az év ingatlanfinanszírozási személyiségének."
"A Sustainable World konferenciát egyértelműen a legfontosabb és legminőségibb konferenciának tartom a fenntarthatóság / ESG témájában jelenleg Magyarországon. Mindenki itt van, aki a szakmában számít. A kávézóban legalább annyira érdekes beszélgetések zajlanak, mint az előadótermekben (pedig ott is magas a színvonal). Előadóként pedig megtiszteltetés a lehetőség, hogy a szakma legjobbjaival oszthatom meg elért eredményeinket, dilemmáinkat."
"A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."
Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.
Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.
Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.
A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.
Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.
Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.
Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.
Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.
Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.
Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.
Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.
Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu email címen kérdés esetén.
Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.
Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.
A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható. Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.
További információt az árak fülön talál.
Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.