Portfolio Konferencia logo

Big Office Technology Day 2019

Időpont: 2019. november 20.   Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

  • Digitális munkahely, hatékony munkavégzés
  • Csoportmunka, home office, mobil munkavégzés - Milyen technológiák segíthetik a munkaszervezést?
  • Kiberbiztonság a munkahelyeken - Hogyan előzzük meg a bajt?

Miért jöjjön el?

A Portfolio Big Office Technology Day 2019 konferenciája új megközelítésből foglalkozik napjaink egyik legfontosabb életterével, az irodai környezettel, amelyben a hétköznapjaink jelentős részét éljük. A munkakörnyezetet modernizáló digitális megoldások nem csupán a munkavállalók kényelmét, elégedettségét növelik – ami eleve egy nagyon fontos szempont a HR-kihívások miatt - hanem a munkavégzés hatékonyságát is rendkívüli módon javítják.

A munkakörnyezet digitalizálásával olyan eszközöket kapnak a munkavállalók, amelyek segítségével városokat és országokat átívelő ad-hoc konferencia-meetingeket szervezhetünk videós kapcsolattal, papírfüzetek helyett real-time foglalhatók az iroda különböző funkciót betöltő részei, optimalizálva és mérhetővé téve az iroda kihasználását, vagy éppen okos irodaközpont-platformokon keresztül válnak menedzselhetővé a munkafolyamatok. Már digitális megoldások segítik a szerződéskezelést, a számlakezelést, a mobil munkavégzést, a munkaidő nyilvántartást, a home office nyomon követését és támogatását.

Már léteznek olyan szoftverek, melyek mérik a munkaállomások kihasználtságát, az otthoni és az irodai munka hatékonyságát, a multifunkcionális irodai eszközök kezelik a nyomtatási feladatokat, a fájlmegosztást. A jogosultságok kezelése, az adatvédelem is egyszerűbb a digitalizált környezetben, ezáltal minimalizálható az adatszivárgás és a social hacking kockázata.

A legnagyobb techcégeknél, például Google-nél az alkalmazottaknak már kifejezetten arra szánt 10-20 százaléknyi munkaideje is van, hogy új ötleteken gondolkozzanak. A mesterséges intelligencia és a folyamatok automatizálása, digitalizálása többek között ezt az időt tudja meghosszabbítani.

Hogyan lehet a 21. század elvárásainak megfelelően modernizálni a munkahelyi környezetet, hogyan növelhető a munkavállalók elégedettsége és hatékonysága? Milyen új technológiák segítenek mindebben? Konferenciánkon minden választ megkaphat, egyenesen a szakértőktől.
 

Támogatóink

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Cégtulajdonosoknak
  • Menedzsereknek
  • Irodafejlesztőknek

Galéria

Financial IT and Disruptive Technologies 2019

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 06 1 646 43 67
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  • elemző
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit