Regisztráció

Portfolio Banking Technology 2017

Hamarosan össztűz alá kerülnek a bankok, egyszerre több hazai és uniós szabályozás is felforgatja a bankolást. Közeleg az azonnali átutalási rendszer bevezetése, ami hatalmas kihívás a bankoknak, de nagy lehetőség is: a bankkártyás megoldások mellett új fizetési szolgáltatások jelenthetnek meg.

A PSD2 szabályozás miatt januártól a banki adatvagyonhoz és a pénzintézeteknél vezetett számlákhoz harmadik feles szolgáltatók is hozzáférnek, és ezt a helyzetet nem csak technikailag, hanem üzletileg is kezelni kell majd. Konferenciánkon az Európai Bankhatóság Főigazgatója, Farkas Ádám beszél a PSD2 részleteiről.

Egy másik, nem kevésbé fontos uniós rendelet, a GDPR pedig a bankoknál lévő személyes adatok kezelésére- ezáltal szintén az üzletre - lesz nagy hatással. A kriptopénzek és a Bitcoin technológiájának előretörése már csak hab a tortán. Mindeközben bankok és a fintech cégek nagy egymásra találásának már vannak látható jelei: a szaporodó banki mobiltárcák, az online hitelek, a személyre szabható számlakondíciók és a fióki digitális aláírás már nem jövő, hanem jelen. Hogyan néznek ki a neobankok Magyarországon 2017-végén?

Kiemelt témáink

Azonnali átutalás, készpénzmentesítés és mobiltárcák - Forradalom az e-fizetésekben
Nyakunkon a PSD2 és a GDPR, mi jelent ez a bankoknak?
Digitális fintech fejlesztések a magyar bankoknál
Kriptopénzek és blockchain a fókuszban - Mire lesz jó ez a bankoknak?

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
öt vagy több fő jelentkezése esetén (-20%)
79 200 HUF + Áfa/fő

Árak

Extra Early bird ár 09.15-ig: 59 900 Ft + ÁFA / fő
Early bird ár 09.30-ig:  69 900 Ft + ÁFA / fő

Normál ár 11.13. 12 óráig: 79 900 Ft + ÁFA / fő

Late bird ár 11.13-án 12 órától: 99 000 Ft + ÁFA / fő

Walk in ár a helyszínen: 120 000 Ft + ÁFA / fő

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

Regisztráció

Gold támogató

MKB Bank

Silver támogató

Budapest Bank karika
Gránit Bank
Microsoft
Ness
Online Üzleti Informatika Zrt.
PartnerHub
PricewaterhouseCoopers (PwC)
Shiwaforce

Bronze támogató

Appello
Kinstellar
Loxon Solutions

Támogatóink

MVISZ
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Bankok, fintech cégek/startupok,
IT fejlesztő és IT-biztonsági vállalatok,
kártyatársaságok, ATM üzemeltetők, POS-terminál üzemeltetők,
Online kereskedők,
payment processzorok vezetői, képviselői és IT-szakemberei.

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2017. november 16.
Helyszín: SOFITEL Hotel, Budapest
Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „Körülbelül 10 éve rendszeres meghívott előadó vagyok itt az Agrárszektor konferencián, minden évben részt veszek rajta, így azt tudom mondani, hogy érdemes eljönni, mert mindenki itt van, aki számít.” 

      Gyuricza Csaba
      rektor, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem

      „A Portfolio konferenciák mindig valódi találkozási pontok a hazai üzleti élet meghatározó szereplői számára. Inspiráló közeg, ahol nemcsak tudást, hanem új nézőpontokat is kap az ember – akár előadóként, akár hallgatóként van jelen.”

      Várkonyi Balázs
      alapító, Extreme Digital, digitális befektető

      „A Portfolio Private Health Forum számomra már közel egy évtizede az év egyik legfontosabb szakmai eseménye. Azért szeretek ide visszatérni évről évre, mert mindig tartalmas, aktuális és gondolatébresztő programot kínál – legyen szó stratégiáról, innovációról vagy a magánegészségügy jövőjéről. Valóban mindenki ott van, aki számít a hazai egészségügyi szektorban, és a szakmai előadások mellett a networking értéke is felbecsülhetetlen. A szervezők évről évre képesek megújulni, friss témákat hozni, és olyan platformot teremteni, ahol a döntéshozók, orvosok, befektetők és szolgáltatók valóban párbeszédet folytathatnak a magyar magánegészségügy jövőjéről.”

      Végh Attila
      CEO, Eurohealth

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:20-08:55
      Szakmai program: 08:55-17:00
      Várható résztvevők száma: 300 fő
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Barabás Andrea
      Barabás Andrea
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 646 4383
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Turzó Ádám
      Turzó Ádám
      Telefon: +36 30 205 0488
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Lippai Judit
      Lippai Judit
      Key account sales partner
      Telefon: 06/30 311 87 02
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.