Regisztráció

SZÉKESFEHÉRVÁR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!

Új év, új kihívások, új lehetőségek! Miközben a korábbi évek sokkhatásai még velünk maradtak, a kereskedelmi és vámháború, valamint az ezzel járó bizonytalanságok újabb tényezőként jelentek meg a kihívások sorában. A hazai vállalatok, különösen a kkv-szektor stabil működése, versenyképessége, fejlesztése nemzeti érdek és gazdasági prioritás is egyben. A hazai vállalati szektor élénkítésének célja hívta életre idén is közös szervezésű eseményként a Portfolio, a KAVOSZ és Modern Vállalkozások Program 2.0 (MVP 2.0) országos gazdasági rendezvénysorozatát, melynek következő állomása Székesfehérvár.

Az ingyenes szakmai rendezvény középpontjában a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások beruházásainak ösztönzése áll, vagyis azok a finanszírozási és fejlesztési lehetőségek, amelyek segíthetik a kkv-szektort akár a stabilitásuk megőrzésében, a termelékenységük növelésében, lendületbe hozásukban, de akár a méretugrásban is.

Mi várható a gazdasági folyamatokban az idén? Milyen hazai források, hitelprogramok állnak a kkv-szektor rendelkezésére a válságkezelésben? Bemutatjuk a Széchenyi Kártya Program újdonságait és hogy milyen fejlesztésekre vehető igénybe a Demján Sándor Tőkeprogram. Hogyan segítheti a digitalizáció és az automatizáció a hatékonyabb vállalati működést? Milyen válaszok adhatók a munkaerőpiaci kihívásokra?

A rendezvénysorozat állomásain cégvezetők, szakértők, a szakpolitika és a finanszírozói oldal képviselői adnak áttekintést a helyi vállalkozások lehetőségeiről, a régió gazdasági kilátásairól.

A RENDEZVÉNY TÁMOGATÓINKNAK KÖSZÖNHETŐEN INGYENES, DE A RÉSZVÉTELHEZ REGISZTRÁCIÓ SZÜKSÉGES.

A rendezvényen kávéval, üdítővel és sós aprósüteménnyel várjuk vendégeinket!

Kiemelt témáink

Hol tartunk az alagútban és mi jön szembe? Gazdasági kilátások Magyarországon
Ugorjuk meg a feladatokat! - Forrásszerzési lehetőségek a kkv-szektor számára
Nincs más hátra, mint előre: stabilitás, fejlesztés, versenyképesség
Munkaerőpiaci változások - Merre tovább?
Digitális ugródeszka: lehetőségek és növekedés a kkv-k világában
Vállalati kerekasztal: válságkezelésről első kézből

Néhány előadónk

Főtámogató

KAVOSZ Zrt.

Támogatóink

Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
KKV Digital
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium - Modern Vállalkozások Programja
Széchenyi Terv Plusz
VOSZ_2024
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

KKV tulajdonosoknak,
cégvezetőknek, vállalkozóknak, gazdálkodóknak,
vállalkozások döntéshozóinak, szakértőknek,
kormányzati, szabályozói oldal képviselőinek,
önkormányzati vezetőknek, tisztviselőknek,
finanszírozási oldal képviselőinek

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2025. május 21.
Helyszín: Best Western Plus Lakeside
Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "A Sustainable World konferenciát egyértelműen a legfontosabb és legminőségibb konferenciának tartom a fenntarthatóság / ESG témájában jelenleg Magyarországon. Mindenki itt van, aki a szakmában számít. A kávézóban legalább annyira érdekes beszélgetések zajlanak, mint az előadótermekben (pedig ott is magas a színvonal). Előadóként pedig megtiszteltetés a lehetőség, hogy a szakma legjobbjaival oszthatom meg elért eredményeinket, dilemmáinkat."

      Suba Levente
      fenntarthatósági vezető, K&H Csoport

      „A Private Health Forum rendszeres résztvevője vagyok. Az év legjobb szakmai rendezvénynek tartom, ahol a minden releváns szereplő megjelenik. Évről-évre nagyon színvonalas a program és tökéletes a lebonyolítás.”

      Dr. Karai Gábor
      ügyvezető igazgató, Teladoc Hungary

      "A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."

      Szimeiszter Sándor
      Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Bechtold Jakab
      Bechtold Jakab
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36 20 251 3105
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Pásztor Roxána
      Pásztor Roxána
      Fenntarthatósági projektvezető
      Telefon: +36 30 908 9711
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Kollár András
      Kollár András
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36306509829
      E-mail:
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.