Regisztráció

A szárnyaló gazdaság és fejlesztési piac borított mindent. Míg korábban szinte minden a finanszírozáson múlt, ma a pénz nem kérdés. A minőségi munkaerő, az építőipar kapacitása, a megfelelő szabályozási környezet és versenyképességi tényezők, a legújabb szabványok és technológiák a teljesen új helyzetet teremtettek mindenhol. Az építőipar pedig korábban olykor megbújva, a feladatát a háttérben teljesítve haladt a maga útján. Ma az építőipar (kivitelezés, anyagok) és annak árazása, teljesítménye, minősége, szabályozása az egyik legfontosabb téma, a legnagyobb kockázat és a piaci verseny elsődleges tárgya. Mire számíthatunk?

A Portfolio Építőipar 2019 konferencián átfogóan tekintünk a szektort érintő legfontosabb kérdésekre és célzottan járjuk körbe a hazai építőipar számára égető kérdéseket. A legfontosabb szakmai szereplők, kivitelezők, tervezők, döntéshozók, érdekvédők, szabályozók, finanszírozók, fejlesztők, jogászok vitatják meg, az FM & Office konferenciával párhuzamosan, a szektor jelenét és jövőjét.

Díjátadóval egybekötött közös állófogadásra várjuk az Építőipar és Fm&Office konferencia résztvevőit!

Kiemelt témáink

A szektor véleményformálói
Munkaerőpiaci megoldások
Tervezéstől a megvalósításig
Jogi és szabályozási kérdések
Digitalizáció és robotizáció
Az építőipar jövője

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Late bird jegy
59 900 HUF + Áfa/fő
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
50 420 HUF + Áfa/fő

Kedvezmények:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 4 vagy több fő jelentkezése esetén
  • egyéni RICS tagok számára

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! 

Regisztráció

Díjátadó támogatója

Market

Bronze támogató

BauApp
Biggeorge Property
BMI
Graphisoft
Masterplast
Redblocsystems

Támogatóink

Budafer
Portfolio Ingatlan Adatbázis
Portfolio Ingatlan Magazin
MMK
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Építőipari cégek
Tervezők, építészek
Kivitelezők
Technológia cégek
Energiaszolgáltatók
Ingatlan- és városfejlesztők
Bankok és finanszírozók
Jogászok és tanácsadók

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2019. május 8.
Helyszín: Marriott Hotel

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio.hu ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „A Portfolio konferenciák mindig valódi találkozási pontok a hazai üzleti élet meghatározó szereplői számára. Inspiráló közeg, ahol nemcsak tudást, hanem új nézőpontokat is kap az ember – akár előadóként, akár hallgatóként van jelen.”

      Várkonyi Balázs
      alapító, Extreme Digital, digitális befektető

      "Büszkék vagyunk, hogy évek óta támogathatjuk a Property Investment Forum-ot, amely lehetőséget nyújt a személyes találkozásokra, a tapasztalat- és információcserére, irányt adva ezzel az ingatlanfejlesztés jövőjének." 

      Scheer Sándor
      vezérigazgató, Market Építő

      „A Portfolio Private Health Forum számomra már közel egy évtizede az év egyik legfontosabb szakmai eseménye. Azért szeretek ide visszatérni évről évre, mert mindig tartalmas, aktuális és gondolatébresztő programot kínál – legyen szó stratégiáról, innovációról vagy a magánegészségügy jövőjéről. Valóban mindenki ott van, aki számít a hazai egészségügyi szektorban, és a szakmai előadások mellett a networking értéke is felbecsülhetetlen. A szervezők évről évre képesek megújulni, friss témákat hozni, és olyan platformot teremteni, ahol a döntéshozók, orvosok, befektetők és szolgáltatók valóban párbeszédet folytathatnak a magyar magánegészségügy jövőjéről.”

      Végh Attila
      CEO, Eurohealth

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 13:30 -14:00
      Szakmai program: 14:00-17:00
      Kiegészítő program: Díjátadó és állófogadás
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Dobler Nikoletta
      Dobler Nikoletta
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36-20-334-8032
      E-mail:
      Kovács-Kopp Krisztina
      Kovács-Kopp Krisztina
      rendezvényigazgató
      Telefon: 06701111111
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Ditróy Gergely
      Ditróy Gergely
      Üzletfejlesztési igazgató
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Attila Bacsa
      Attila Bacsa
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36-30-650-9833
      E-mail:
      Mihály Péter
      Mihály Péter
      Senior Sales Manager
      Telefon: +36-70-544-0164
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.