Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Financial and Corporate IT: Digital UX a bankoknál

ONLINE 3.

Időpont: 2020. június 3.  

Helyszín: Online

A Portfolio egy teljesen új és egyedülálló, ONLINE eseménysorozatot indít, amelyek témái a percről-percre változó helyzetet szorosan követik és illeszkednek a már jól megszokott és 8 éve fennálló Financial and Corporate IT konferenciánkhoz.

A Financial and Corporate IT – Online eseménysorozat időpontjai és témái:

    1. 2020. május 6. - Koronavírus a pénzintézeteknél – Mi történik az IT-fejlesztésekkel?

    2. 2020. május 20. - Koronavírus a nagyvállalati IT-piacon

3. 2020. június 3. - Digital UX a bankoknál

Azon jelenlegi jegytulajdonosaink, akik érvényes és kifizetett jeggyel rendelkeznek a Financial and Corporate IT offline konferenciára, jogosultak az összes Financial and Corporate IT ONLINE Konferencián is részt venni.

A konferencia aktuális ára

Normál jegyár

9.900 HUF + ÁFA/fő


29 EUR + ÁFA/fő


Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

A jegy a június 3-án megrendezésre kerülő ONLINE konfereciára érvényes.

A rendkívüli helyzet sem ad okot arra, hogy lemaradjanak a legfontosabb történésekről és nélkülözniük kelljen tapasztalt szakértőink útmutatását és véleményvezéreink jövőképét. Vegyen részt online rendezvénysorozatunkban a magyar pénzintézeti és nagyvállalati IT-piac legjelentősebb szakértőivel és legyen naprakész a gyorsan változó helyzetben is!

A Financial and Corporate IT – Online eseménysorozat időpontjai és témái:

  1. 2020. május 6. - Koronavírus a pénzintézeteknél – Mi történik az IT-fejlesztésekkel?
  2. 2020. május 20. - Koronavírus a nagyvállalati IT-piacon
  3. 2020. június 3. - Digital UX a bankoknál

Amennyiben már rendelkezik kifizetett jeggyel soron következő Financial and Corporate IT offline konferenciánkra, akkor részvétele díjmenetes mind a négy fenti online eseményünkre: 05.06., 05.20., 06.03.

Kérdés esetén írjon kollégáinknak a rendezveny@portfolio.hu email címre.

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt on-line konferencia formájában tartja meg. Az on-line konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény on-line formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy on-line formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Gold Támogató

4iG
Deloitte Digital

Silver Támogató

Médiapartner

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Szekeres Renáta
  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4367
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Lippai Judit
  • Lippai Judit
  • Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: 06/30 311 87 02
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  • elemző
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit