Prémium szolgáltatások
Services requiring registration

Előfizetői tartalom

Tisztelt, Felhasználónk! Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, lépjen be a főoldali űrlapon.

Az előfizetéshez kattintson ide


Lego-guru: állandóan ezen buknak el a cégek

2018. június 12. - 10:15

Piaci részesedést növelni csak úgy lehet, ha egy vállalat az innovációban, a márkaépítésben és az ügyfélélmény nyújtásában is előrébb jár a versenytársakhoz képest. Christian Majgaard, a Lego globális márka és üzletfejlesztési részlegének korábbi vezetője szerint sok cég nem tudja, hogy a logó és a márka két különböző dolog. A HVCA-Portfolio Investment Conference nyitóelőadója kitért arra is, milyen tulajdonságokkal rendelkezik egy erős márka, és felvásárlóként mikor kell elgondolkodni egy már meglévő márka fenntartásában vagy teljes újragondolásában....





Bejelentkezés
Login
Felhasználónév:Username:
Jelszó:Password:
 
Prémium