Előfizetői tartalom

Nagyot ugrott az ATV

Portfolio
Több mint 100 ezer újabb háztartásban vált elérhetővé az ATV azáltal, hogy bekerült a UPC kábelhálózatának alapcsomagjába. Az AGB adatai szerint a műholdon és kábelen fogható csatorna május elején 2.5 millió nézőt ért el - írja a Napi.

A kábeles vagy műholdas eléréssel rendelkező háztartásokban az ATV a legmagasabb nézettséget május 7-én, vasárnap, a Frizbi című műsorral érte el, 13.7%-os közönségaránnyal. A csatorna az új műsorstruktúra kialakításánál a 18 év feletti, kábeltévés eléréssel rendelkező, magasan kvalifikált döntéshozó nézőkre fókuszált. Hétköznap a Híradó mellett az Egyenes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés