Előfizetői tartalom

Sokan kínlódnak a Cégkapuval, pedig lenne rá kézenfekvő megoldás

A gazdálkodó szervezetek 2018  január elsejétől kizárólag a Cégkapun keresztül intézhetik elektronikusan adóügyeiket a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV), és ide kapják a hivatalos értesítőket is. Ezért is aggályos, hogy néhány hónapja a cégek 8 százaléka még mindig nem rendelkezett Cégkapuval. De, ahol van, ott is panaszkodnak a rendszer hiányosságaira, ami miatt nem, hogy alapvető célját – az ügymenet egyszerűsítését – nem éri el, de van, ahol plusz munkaerőt kellett felvenni a probléma kezelésére. Más vélemények szerint azonban a cégek értik félre a fejlesztést és az államtól várják a megoldást, miközben a piacról beszerezhető minden szükséges szolgáltatás, amely egyszerűvé és felhasználóbaráttá teszi a Cégkapu kezelését.
A döntéshozók elképzelése szerint az Ügyfélkapu a magánemberek kommunikációját segíti a hivatalokkal, a Cégkapu pedig a cégek és a hivatalok közti kapcsolatot hivatott biztosítani, flottul, gyorsan, gördülékenyen. Azonban sok szakmai blogon, fórumon hallani, hogy utóbbi célok nem igazán valósultak meg. Több sebből vérzik? A panaszok szerint a Cégkapu számos alapvető...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái