Előfizetői tartalom

Egy BMW, ami pont elég

Van egy elméletem, tudom nem leszek vele népszerű, mert a világ nem így működik. Szóval az elmélet: mindenkinek a lehető legkisebb autót kellene megvennie, ami még pont kielégíti az igényeit. Ezért is érdekel mindig az, hogy elég-e megvenni a kisebbet, 5-ös helyett a 3-as BMW-t, Cayenne helyett a Macant, Golf helyett a Polót. És most itt a BMW X1, ami mostanra komoly autó lett, ráadásul belül olyan tágas, hogy simán kiszolgál családokat is. Teszteltük a BMW legkisebb, ráncfelvarráson átesett városi terepjáróját.

A sztármodell A SUV-ok olyan népszerűek, hogy az 1999 óta gyártott X5 és a 2003 óta gyártott X3 után a BMW-nek újabb városi terepjáróval kellett megjelennie, a 2009-től gyártott X1 a kompakt városi terepjáró szegmensben indult. Az X1 első generációja furcsa autó volt, esetlen arányokkal, nyúlánk és semmiképpen sem terepjárós volt a forma. Mégis vitték, az első teljes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés