Előfizetői tartalom

Nem vásároltunk elég szeszesitalt a járvány alatt - Veszteségbe taszította a koronavírus a Zwackot

Portfolio
A vendéglátóipari egységek több hétig tartó bezárása fájdalmas következményekkel járt a magyar szeszesitalgyártóra, a Zwackra. Hiába emelkedtek kissé a bolti italértékesítések, így is a negyedével visszaesett a forgalma az április-júniusi időszakban. A belföldi értékesítés azonban hónapról hónapra javul, a június már csaknem olyan erős volt, mint egy évvel ezelőtt. Ennek köszönhetően jóval kisebb lett az időszakban a cég vesztesége, mint amit a menedzsment korábban prognosztizált.

A Zwack negyedévére is rányomta a bélyegét a koronavírus-járvány, a kormányzati intézkedések következtében ugyanis a társaság forgalmának mintegy felét kitevő vendéglátóipari egységek az időszak során két hónapig zárva voltak. Bár a bolti kiskereskedelemben a szeszesitalok értékesítése növekedett (volumenben 1,5 százalékkal értékben 5,6 százalékkal), ez messze...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés