Telenor: további fejlesztések jönnek a vállalati szolgáltatásoknál
Üzlet

Telenor: további fejlesztések jönnek a vállalati szolgáltatásoknál

Portfolio
Továbbfejleszti vállalati szolgáltatásait a Telenor. A távközlési vállalat a Portfolio-t arról tájékoztatta, hogy együttműködést támogató mobil és felhő megoldásaik, a fix-mobil integrációt megvalósító MobilHíd szolgáltatásuk, valamint (az IoT előszobáját jelentő) ipari és M2M kártyáik is üzleti ügyfeleik igényeire reagálva kerültek kialakításra.

A Telenor tapasztalatai szerint nagyvállalati ügyfeleik az elmúlt hónapokban a biztonság és a garantált megoldások, valamint az adott vállalatra szabott hatékony kommunikációs igények felé mozdulnak el. Esetükben nem csak az egyéni kommunikációs és internet elvárásokat kell biztosítani (klasszikus mobil portfóliókkal), hanem a céges munkavállalói flotta igényeit is. Emellett vállalati szinten a központi internet és esetleg zárt adatkapcsolati igényeket (privát hálózat) a nemrég megjelent Hiperline szolgáltatásaik szolgálják ki.

Vállalati ügyfeleik központi kommunikációs, ügyfélkapcsolati igényeire (kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal, dolgozókkal) a MobilAlközpont megoldásukkal reagáltak. Ez egy, vagy akár több központi telefonszámon, hang alapú menürendszerrel az adott vállalat igényeire szabható, és jól skálázható.

A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az adott cég tetszőleges helyszínről és eléréssel férjen hozzá az elosztott szolgáltatói infrastruktúrához,

webes felületen keresztül eszköztől függetlenül elérhető a menedzsment felület vagy a kliensprogram. A digitális megoldás előnyei között kiemelhető, hogy a felhasználói igényeknek megfelelő telefonos rendszer nem igényli helyszínen telepített alközponti eszközök, külön telefonkészülékek beszerzését és üzembe helyezését. Meglevő mobilkészülékeikkel, a szolgáltatáshoz tartozó adminisztrációs felülettel és kliensekkel tetszőleges módon használható.

Emellett a rendszer kiegészíthető egy call-center/contact center funkcionalitással, melynek segítségével operátori szolgálat, klasszikus call center vagy akár marketing kampányok is menedzselhetők.

Szintén a cégek kommunikációját segíti az SMS Futár megoldás, amely tömeges SMS küldést és fogadást is támogató ügyfélkapcsolati eszközt ad a Telenor partnereinek kezékbe, amihez a saját belső rendszereikhez fejlesztett interfészen keresztül férnek hozzá – a megoldást nem csak a nagy bankok használják, számos esetpélda között olyan alkalmazási terület is van, ahol a cég a készenléti dolgozóit értesít ki ezen a rendszeren keresztül.

Mobil adatátviteli megoldásaik pedig olyan ügyfeleinknek szólnak, akik információkat, adatokat kívánnak küldeni és fogadni meghatározott, sokszor speciális végpontok (eszközök/berendezések) irányában (M2M – Machine-to-Machine).

Itt különleges felhasználások is előfordulnak, a mezőgazdaságtól az ipari mérésekig, a legváltozatosabb ügyfelek és méretek mellett.

Ezek a végpontok zárt hálózatba is szervezhetők, melyek forgalmát egy ponton adják át az ügyfélnek, akár dedikált bérelt vonalon.

Klasszikus fix-mobil integrációs megoldás a Telenor Mobilhíd, mely még a fizikai alközpontok fénykorában alakult ki, és általa lehetőség nyílik az asztali készülékek és a vállalati mobiltelefonok integrált és hatékony használatára. A szolgáltatás az ügyfél alközpontja (telefonközpontja) és a Telenor hálózata közötti közvetlen összeköttetést biztosítja, így az alközpont közvetlenül a mobiltelefon-hálózatra kapcsolódhat. Az alközponton keresztül így a vezetékes mellékek közvetlenül képesek a mobiltelefon-hálózaton keresztül költséghatékonyan hívásokat indítani. Kisvállalati ügyfelek esetében a mobil hang megoldásaik kisképernyős mobilinternettel kombinálva a napi munkavégzés mobilitását segítik.

Nagyképernyős mobilinternetük az egyéni és kis irodai igényeket képes kiszolgálni, emellett felhőalapú megoldásokkal tudnak modern, mobil irodai környezetet nyújtani számukra, mely digitális megoldások a Telenor tapasztalatai szerint a digitális transzformáció fontos lépéseként a kisvállalkozások versenyképességét is javítja a jelenlegi vírushelyzetben is.

A cikk megjelenését a Telenor támogatta.

Címlapkép: Portfolio

Kiszámoló

A sávos vagy többkulcsos adózásról

Akárhányszor előjön az adózás, egykulcsos-többkulcsos adózás kérdése, úgy tűnik, hogy három emberből kettő nem érti, hogyan működik a többkulcsos, sávos adózás. \"Felháborító, hog

MNB Intézet

A kerékpározás árnyoldala

Ha valaki lopásra adja a fejét, akkor közgazdaságilag racionális döntés biciklikre specializálódni. A kerékpárok használata, terjesztése kevéssé szabályozott, illetve az iparág sem mozdul

RSM Blog

A válóperes ügyvéd válaszol - a válás

A családjogi, azon belül a válóperes ügyvédek praxisában legtöbbször előforduló kérdéskör a házasság megromlása, a válás, a válóper, a gyermekelhelyezés kérdésköre, illetve a vál

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Itt a kormánydöntés az üzemanyagárak szabályozásáról
Financial IT 2024
2024. június 11.
Portfolio Agrofuture 2024
2024. május 23.
Automotive Business in CEE Region Conference 2024
2024. június 5.
Digital Compliance by Design & Legaltech 2024
2024. május 8.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Tőzsdetanfolyam

Tőzsdei hullámok, vagyonépítés és részvénykiválasztás

22+1 órás komplex tanfolyam ahol a tőzsdei kereskedés és a hosszú távú befektetés alapjait sajátíthatod el. Megismered a tőzsdei ármozgások törvényszerűségeit, megismered a piaci trendeket, megtanulod felismerni a trendfordulókat.

Könyv

A Sikeres Kereskedő - Vételi és eladási pontok, stratégiák, tőzsdepszichológia

Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti.

Ez is érdekelhet
10 éve menetelnek felfelé a tőzsdék