Előfizetői tartalom

Három óriás őrzi a hirdetési piac kincsesládáját

Portfolio
A Kínán kívüli hirdetési piac felét három nagy technológiai óriás birtokolja: az Alphabet, a Meta és az Amazon öt év alatt megduplázták a részesedésüket a hirdetési bevételekben. Eközben a járvány által hajtott digitális transzformáció miatt egyre inkább hátérbe szorul a riválisnak számító hagyományos médiafelületek népszerűsége.

A digitális hirdetések piaca, más hirdetési csatornákkal ellentétben, nem csökkent a járvány alatt, és idén újabb 30,5 százalékos növekedést várnak tőle az elemzők. Egy jelentés szerint - amely nem tartalmazta az Egyesült Államok politikai hirdetéseinek költségeit – a teljes hirdetési piac idén 763 milliárd dollár bevételt generál majd, ami egy enyhébb emelkedés...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái