Előfizetői tartalom

A Google és a Facebook mellett alig rúg labdába valaki a hirdetési piacon

Portfolio
Az Amazon már az amerikai digitális hirdetési piac harmadik legnagyobb szereplője lesz idén az eMarketer becslései szerint. A Facebook és a Google előzi csak meg. De ők nagyon.

Az eMarketer legfrissebb becslései szerint idén 4,61 milliárd dollár folyik be a digitális hirdetésekből az Amazonhoz, ami jóval több, mint amire korábban számítottak, az előző várakozás 2,89 milliárd dollár volt. Ezzel az Amazon már a harmadik legnagyobb szereplő lesz a Google és a Facebook után az amerikai digitális hirdetési piacon a hirdetési bevételek alapján. Bár...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés