Előfizetői tartalom

Átlagosan 11 ezer forintért vásároltunk tavaly a neten

MTI
A hazai online kiskereskedelem forgalma 17 százalékkal nőtt tavaly az előző évihez képest, elérte a nettó 425 milliárd forintot a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.

A 3,2 millió aktív online vásárló többet költött termékekre, tavaly az átlagos vásárlási érték meghaladta a nettó 11 ezer forintot az előző évi 10 ezer forint után - ismertette Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója a keddi budapesti sajtótájékoztatón. Felhívta ugyanakkor a figyelmet arra, hogy a növekedés dinamikája lassult, 2016-ban és 2017-ben 18 százalékkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés