Előfizetői tartalom

Nekik is fájhat a Volkswagen botránya

Hámor Iván
A hét elején kirobbant, a pontos méretét tekintve még mindig ismeretlen nagyságú, a dízelmotorok NOx kibocsátásával kapcsolatos botrány a kimenetelétől függően akár jelentős hatást is gyakorolhat az autóipar "háttérszereplőire", a beszállítókra, melyek közül többen jelentős magyar gyártókapacitással is rendelkeznek.

Az ominózus 2,0 literes TDI erőforrást nem csak az észak-amerikai, hanem más - főleg az európai - piacon is nagy mennyiségben értékesítette a VW konszern, de a földrészenként eltérő környezetvédelmi előírások miatt a közel egyforma károsanyag kibocsátás ellenére sem biztos, hogy "csalósak" az európai motorok. Az előírások tekintetében a legnagyobb különbség pont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés