Előfizetői tartalom

Ellenszélben is erős volt a BMW

Portfolio
Közzétette első negyedéves beszámolóját a BMW, amelyből kiderült, hogy a növekvő eladások ellenére csökkent a vállalat üzemi eredménye. Jó hír viszont, hogy a meghatározó, személyautó üzletág profitabilitása tovább nőtt annak ellenére is, hogy az új technológiák és a jövő termékeinek fejlesztése rengeteg pénzt emésztenek fel és a nyersanyagárak alakulása, valamint az erős euró sem kedvezett a vállalatnak.

A BMW közzétette első negyedéves beszámolóját, amelyből többek között kiderült az is, hogy több mint 604 ezer járművet értékesítettek a németek globálisan, amely 3 százalékos növekedést jelentett az előző év azonos időszakához képest. A meghatározó BMW márka értékesítése 2,8 százalékkal növekedett 2017 első negyedévéhez képest, több mint 517 ezer autó került...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés