Előfizetői tartalom

Nem jó most autógyártónak lenni - A BMW-t ráadásul az ág is húzta

Portfolio
A BMW is közzétette első negyedéves beszámolóját, amelyből kiderült: a német prémiumautó-gyártó szerény mértékben növelte csak eladásait, árbevétele pedig stagnált. Az új technológiákra történő átállás, az elektromos autózáshoz kapcsolódó beruházások és egy jelentős, 1,4 milliárd eurós egyszeri tétel hatására viszont jelentősen csökkent a cégcsoport profitabilitása. A menedzsment ráadásul a korábbi évekhez képest sokkal szerényebb profitrátákkal számol 2019-re vonatkozóan.

A legfontosabb sarokszámokA BMW csoport több mint 605 ezer autót értékesített globálisan, amely 0,1 százalékos növekedést jelentett 2018 első negyedévéhez képest. A BMW eladásai 0,4 százalékkal, a Rolls-Royce értékesítése pedig 49,4 százalékkal nőttek, míg a Mini eladásai 1,8 százalékkal csökkentek a negyedév során. A BMW csoport árbevétele több, mint 22,4 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés