Előfizetői tartalom

Egy pillanat alatt teljesen átalakulnak a boltok, de ki vásárol majd ezekben?

Steigervald Krisztián, Emocionális Marketing
Megnyitotta első pénztár nélküli boltját az Amazon, a Big Brother ehhez képest smafu. Ki fog ilyen helyre járni? A baby boomerek biztos nem: az ő életük titok. Az X-esek is titkolóznak, de ha mindenki csinálja, nagy duzzogva ők is betérnek majd. Az Y-osoknak a személyes adat cserealap, ha kapnak valamit érte, szívesen adják. A Z generációsok pedig imádni fogják a pénztár nélküli boltot, hiszen nem kell beszélgetniük senkivel.

GDPR Summit 2018 Minden, amit az EU-s általános adatvédelmi rendeletről, a GDPR-ra való felkészülésről tudni kell egy helyen, a Portfolio február 27-ei GDPR konferenciáján. Néhány hely maradt még! Információ és jelentkezés A hónap sztorija volt, hogy Amerikában megnyitotta első pénztár nélküli...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés