Előfizetői tartalom

Öntanuló robotok, egymással beszélő eszközök forgátják fel az életünket

Az NN inkubátorában, a Sparklabben felnövő ötletek hamarosan, június elején mutatkoznak be - árulta el Sztanó Imre, az NN elnök-vezérigazgatója a Portfolio-nak adott interjúban. Az insurtechek háromnegyede nem át akarja venni a biztosítók helyét, hanem valahogy be akar épülni az értékláncba, a bigtechek viszont komoly versenyt hozhatnak a szektorban. A biztosító nagy átszervezésen megy keresztül, melynek része az agilis módszertan bevezetése a működésben, de emellett a folyamatok automatizálása, a robotok bevetése is fontos terület a digitalizációs folyamatban. A papír alapú értékesítés belátható időn belül el fog tűnni, a tisztán online értékesítés azonban még egy darabig nem fog széles körben elterjedni, hiába is áraznák az online életbiztosításokat olcsóbban.

Portfolio: Jelentősen csökkentheti a digitális értékesítés a befektetési célú életbiztosítások szerzési költségeit, mégis marginális Magyarországon ezek netes értékesítése. Miért nem fekszenek rá jobban a digitális csatornákra a biztosítók? Sztanó Imre: Egy klasszikus életbiztosítási értékesítési folyamat Magyarországon ma - a téma bizalmi jellege miatt - jellemzően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés