Előfizetői tartalom

Öt durva banki történet, amire te is kiakadnál

Miközben a felszínen kifejezetten előremutató digitális fejlesztésekkel, jó "ügyfélélménnyel" rendelkeznek a magyar bankok, addig a háttérfolyamatoknál durva fiaskók is előfordulnak, amelyek miatt a tudatosabb, önérzetesebb ügyfelek falat bontanának a fiókokban. 5 banki "horrorsztorit" szedtünk össze az elmúlt egy év tapasztalataiból.

Az elmúlt 12 hónapban élesben teszteltem a magyar bankrendszer "ügyfélélményét", kollégáim, családtagjaim és barátaim részletes saját élményeivel kiegészítve egészen pontos képet kaptam arról, hol áll most a magyar pénzintézetek digitális transzformációja a túl sokat emlegetett ügyfél szemével:ma a magyar bankok a front enden nagyon menő, egyszerűen működő, szép...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés