Előfizetői tartalom

Logó és ritmusváltás a K&H-nál - "Dönts okosan!"

Portfolio
Június 1-jétől új logó és szlogen jelenti hazánkban a K&H márkát, ugyanezen a napon ugyanezt a logót kapja a nevet is cserélő Argosz Biztosító. Az új vizuális világ megegyezik a többségi tulajdonos, belga KBC által használttal - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.

"Dönts okosan" - szól a jövőben a márka hirdetése. A KBC igyekszik egységesíteni jelenlétét a régió országaiban, így egyes országokban a többségi tulajdonában lévő társaságok közül a legerősebb márkáját ernyőmárkává teszi, a vizuális arculatot pedig saját márkájához igazítja. A jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a K&H ne csak a banki, de a biztosítási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés