Előfizetői tartalom

Megvehették volna a Facebookot és a YouTube-ot, ehelyett minden idők legrosszabb felvásárlását hajtották végre

Portfolio
Egy alternatív univerzumban az AOL lehetne a világ legnagyobb internetes vállalata és több száz milliárd dollárt érne. Ez most nincs így, de megtörténhetett volna - derül ki az interjú során, amit a cég egykori vezérigazgatója, Jon Miller adott a CNBC-nek.

A cégvezér az interjúban elmondta, hogy 2006-ban a Facebookkal és a YouTube-bal is folytattak felvásárlási tárgyalásokat, 2004-ben pedig azt tervezgették, hogy a kínai Tencentben vásárolnak 20 százalékos részesedést, de végül mindegyik ügylet meghiúsult. A YouTube-ot végül a Google vette meg 1,65 milliárd dollárért 2006-ban és tette mára a világ legnagyobb videómegosztójává...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés