FONTOS Letarolta Magyarországot a Temu, és nincs ki megállítsa
 
Előfizetői tartalom

Nem is hinnéd, mivel csábít a Meki és a KFC

Portfolio
Gondolkodtál már azon, hogy mennyire szívesen mennél be egy Mekibe, ha a logója lila lenne, vagy hogy mennyire csábító lenne ebédelni egy zöld színben virító Burger Kingben? Ha megnézzük a legnagyobb gyorséttermek logóját, egy hasonlóság egyből szembetűnik: imádják a vörös színt. Ez nem véletlen, komoly üzleti érdekek húzódnak meg a színválasztás mögött.

Ha megnézzük a legnagyobb gyorsétteremláncok, például a McDonald's, a Burger King, a KFC, vagy akár a Wendy's logóját, egy nagyon szembetűnő hasonlóságot felfedezhetünk: hogy előszeretettel használják a piros színt. Annak magyarázatáért, hogy miért ilyen hangsúlyos a vörös szín, érdemes több ezer évet visszamenni a történelemben.Forrás: ShutterstockNem véletlen, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés