Regisztráció

EUYOU – Mit tanultunk, és merre tovább az EU kohéziós politikájában?

Az Európai Unió következő költségvetési ciklusa nem csupán a forrásmegosztás technikai részleteiről szól: alapvetően befolyásolja majd, hogy az EU hogyan reagál a területi egyenlőtlenségekre, a zöld és digitális átmenet kihívásaira, valamint milyen eszközökkel erősíti meg a tagállamok közötti szolidaritást. A brüsszeli záróesemény keretében bemutatjuk az EUYOU projekt teljes eredménycsomagját – beleértve a kohéziós politikával kapcsolatos kérdőíves kutatásunk legfontosabb megállapításait és az ezek alapján összeállított javaslatokat.

Az esemény középpontjában a 2028–2034-es többéves pénzügyi keret előkészítése áll. Megvizsgáljuk, hogy az új költségvetési ciklus hogyan reflektálhat a jelenlegi kihívásokra, miként alakíthatja át a kohéziós források felhasználását, és milyen politikai konszenzus várható a végrehajtás módjáról.

Ez az esemény egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy személyesen találkozzon uniós döntéshozókkal, szakpolitikai szakértőkkel, kutatókkal, és bekapcsolódjon egy olyan párbeszédbe, amelynek célja egy igazságosabb, hatékonyabb és átláthatóbb Európa megteremtése.

Kiemelt témáink

Az EUYOU projekt eredményeinek bemutatása
A 2021–2027-es uniós költségvetés végrehajtása: tapasztalatok és tanulságok
A 2028–2034-es többéves pénzügyi keret (MFF) vitás kérdései
A kohéziós politika jövője: irányváltás vagy kontinuitás?

Néhány előadónk

Partner

Bruxinfo - Blue Door Consulting
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

uniós ügyekkel foglalkozó tisztviselőknek,
uniós intézmények munkatársainak,
kutatóknak, elemzőknek,
nemzeti és helyi döntéshozóknak,
fejlesztéspolitikában érdekelt szervezetek képviselőinek,
és mindenki számára, aki szakmai érdeklődéssel követi az EU kohéziós politikáját és a költségvetési döntéshozatalt.

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2025. július 14.
Helyszín: Európai Parlament, Brüsszel

Kérjük, legyen kedves a jelentkezés során a megjegyzés mezőben feltüntetni az alábbi adatokat: - születési idő - állampolgárság - személyazonosító igazolvány típusa (személyi igazolvány, útlevél) - személyi igazolvány/ útlevél száma - személyi igazolvány/ útlevél érvényességi ideje

Ezek az adatok - biztonsági okokból, előzetesen - átadásra kerülnek a rendezvénynek helyt adó helyszínnek, az a Szervező rendszeréből az átadás időpontjával törlésre kerül. A rendezvénynek helyt adó helyszín adatkezelési tájékoztatója az Európai Parlament weboldalon érhető el: Adatkezelési tájékoztató 1 Adatkezelési tájékoztató 2

Amennyiben rendelkedik az Európai Parlament által kiállított állandó belépővel, az adatokat nem szükséges előzetesen megadni. Kérjük, ebben az esetben a megjegyzés mezőben tüntesse fel, hogy "Európai Parlament által kiállított állandó belépővel rendelkezem".

Amennyiben online követné az eseményt kérjük, a megjegyzés mezőben ezt tüntesse fel: online követem az eseményt.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Szervező az utazás, szállás, illetve bármilyen egyéb felmerülő költséget nem állja.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „A Property Investment Forum az év legfontosabb hazai ingatlanpiaci találkozója.” 

      Vágó László
      LEO elnök, NEO vezérigazgató

      "A Property Investment Forum a hazai ingatlanpiac egyik legfontosabb eseménye, ahol érdemben megvitatjuk az iparág helyzetét és jövőjét, valamint találkozhatunk a szektor meghatározó szereplőivel. A Futureal-csoport ezért mind résztvevőként, mind pedig előadóként évek óta aktívan jelen van a rendezvényen. A Property Awards díjátadó különösen kedves a számunkra, hiszen itt adják át a Futureal által alapított Darida Pál-emlékdíjat az év ingatlanfinanszírozási személyiségének." 

      Futó Gábor
      társalapító és társtulajdonos, Futureal-csoport

      "5 éve rendszeres hallgató és több alkalommal meghívott előadó vagyok a Portfolio Magánegészségügyi Konferenciáján. Nagy élmény az ősz kezdetén a biztosítók, versenytársak és szakértők jelentős csoportjával találkozni, gondolatokat cserélni, vissza nézni a korábbi év üzleti adataira és előre tekinteni, hogy mi várható. Első kézből kaphatunk információt az Egészségügyi Államtitkárságtól vagy a Boston Consultingtól, akik az állami rendszert formálják. A Marriott hagyományosan lenyűgöző fekvése és a kiváló catering ünnepet varázsol ebből a napból. Sose hagynám ki."

      dr. Kirschner András
      alapító-tulajdonos, Swiss Clinic

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Részvétel módja: Az esemény elsődlegesen személyes részvétellel látogatható, de online közvetítést is biztosítunk. A belépés mindkét esetben regisztrációhoz kötött, a helyszíni férőhelyek száma korlátozott.
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Tusák Zita
      Tusák Zita
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36-20-334-8455
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Szabó Dániel
      Szabó Dániel
      uniós ügyekért felelős elemző
      Telefon: +36203155829
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.