| |
Irene Fialka
Irene Fialka

Irene Fialka

INiTS Universitäres Gründerservice Wien GmbH
Chief Executive Officer

Dr. Irene Fialka is CEO of INiTS, Vienna’s University Business Incubator (UBI) supporting entrepreneurs with R&D-based business ideas serving all academic institutions in Vienna. Dr. Fialka graduated in genetics at the University of Vienna and worked as postdoctoral fellow at the University of Geneva as well as at the I.M.P., Boehringer Ingelheim’s basic research institute in Vienna. She joined INiTS (founded in 2002) in its early days in 2004. Since then, she has helped to develop services for hi-tech-startups in diverse industries and worked with founders of innovative startups, in particular life sciences startups, e.g. the founders of Lexogen, Marinomed, Miracor, mySugr, Origimm, S-target. Dr. Fialka became CEO of INiTS in 2012. Under her leadership INiTS was awarded three times by UBI Global (ubi-global.com) as one of the TOP ranked UBIs in the world. The track record of successful startups that went through INiTS’ intense incubation program in their early days also contributed to the great development of the startup ecosystem in Vienna, one of the rising stars amongst the startup hubs in Europe. INiTS’ startups have proven to be extremely successful in raising funds (12 x the average UBI-supported startup according to UBI Global) and finding strategic partners, e.g. for licensing deals or exits. To further support the collaboration between corporates and startups Dr. Fialka and her team launched the HealthHubVienna (healthhubvienna.com) in 2018, an acceleration program for international health startups. This open innovation initiative is performed in collaboration with academic institutions as well as companies such as Boehringer Ingelheim, Pfizer and Uniqa. As an open innovation practitioner Dr. Fialka also lectures startup and innovation related topics at universities.

Korábbi rendezvények, amelyeken előadóként vett részt
Ez is érdekelhet

Építőipar 2026

2026. március 19. Hotel InterContinental Budapest
Újra együtt a szakma csúcsa! A hazai építőipar talán legfontosabb üzleti találkozójává nőtte ki magát a „Portfolio Építőipar” konferenciánk, amit 2026-ban immáron hetedik alkalommal rendezünk meg a szakma kiemelt szereplőinek részvételével és támogatásával. Az eseményen az építőipar szereplőit érintő legégetőbb és legaktuálisabb pénzügyi, üzleti, szabályozási, hatékonysági kérdéseket járjuk körbe az iparág véleményvezéreivel. A „Portfolio Építőipar 2026” konferencia nem csupán egy egész napos szakmai és véleményvezér fórum, hanem az egyik leghatékonyabb üzleti networking találkozóhely a szektor szereplői számára, ahol a piac jövőjének bemutatása mellett egy egész napos prémium találkozási lehetőséget és egy kötetlen hangulatú esti állófogadást is kínálunk a résztvevők számára. A konferencia programjában való szakmai és tartalmi megjelenéseken túl lehetőséget nyújtunk partnereink számára, hogy a rendezvényen résztvevő, több mint 500 vezető építőipari szereplő számára, akár élményalapú és/vagy termék bemutatására alkalmas felülettel, standdal, szolgáltatással jelenjenek meg.   A nehezebb időkben is építsük közösen tovább a hazai építőipart!  Legyen ott Ön is a díjátadón! Vegyen részt az állófogadással, networkinggel, bárokkal és kötetlen szakmai beszélgetésekkel színesített eseményen a konferenciát követően. Ünnepeljük együtt a hazai építőipart! 
Részletek & jegyek

AI in Business 2026

2026. március 18. Hotel InterContinental Budapest
Az AI-forradalom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java: elkészültek és a való életben teljesítenek az első vállalati genAI megoldások és a munkát, a belső folyamatokat támogató eszközök. A kötelező házi feladatot szinte mindenki elvégezte, de a munka és a valódi AI-transzformáció még csak most kezdődik. A Proof of Concept fázisból kilépett, de még szigetszerű AI-megoldásokon túl a bátor élenjárók most új szintre léphetnek: ha az AI már bizonyított, jöhet a jól működő AI-megoldások kiterjesztése és oktatása teljes szervezeti szinten, lesz, ahol a core üzleti tevékenység átformálása, teljes transzformációja is megtörténhet. Egy teljes konferencianapon keresztül azzal foglalkozunk, milyen változásokat hoz az AI az üzlet számára. Mellébeszélés helyett workshopokon, technológiai deep dive szekciókban, szakértői előadásokon és panelbeszélgetéseken mutatunk üzleti stratégiákat, valós megoldásokat, AI-bevezetési módszereket és use case-eket.
Részletek & jegyek

Biztosítás 2026

2026. március 17. Hotel InterContinental Budapest
A magyar biztosítási piac 2026-ban fordulóponthoz érkezik: a szabályozási környezet átalakulása, az Etikus 2.0 keretrendszer utolsó bevezetési szakasza, valamint a technológiai és AI-alapú innovációk gyors előretörése egyszerre jelentenek komoly kihívást és új növekedési lehetőséget. A kormány és az MNB stratégiai irányai – köztük az egyedi TKM bevezetése, a unit-linked ajánlás magasabb hozampotenciál-elvárása, valamint a termékfelügyeleti szabályok teljes körű alkalmazása – erősen formálják az életbiztosítási piac működését. A konferencia emellett kiemelt figyelmet szentel a márciusi lakásbiztosítási kampány tapasztalatainak és a vele kapcsolatos várakozásoknak, a gépjárműbiztosítások jövőjét meghatározó tarifálási és mobilitási trendeknek, valamint a digitális és AI-vezérelt megoldásoknak, mint az automatizált kárrendezés, a személyre szabott díjszabás és a kibervédelmi megfelelés gyakorlati kihívásai. 2026 az értékesítők és közvetítők számára is meghatározó év, hiszen a digitalizáció, a szabályozói elvárások és a változó ügyféligények új működési modellt követelnek meg. A konferencia panelbeszélgetései, előadásai és interaktív programjai gyakorlati útmutatást adnak a transzparensebb, ügyfélközpontúbb értékesítés kialakításához, a közvetítői csatornák átalakulásának kezeléséhez és az új üzleti lehetőségek felismeréséhez. A Portfolio hagyományaihoz hűen az esemény nemcsak a biztosítók, hanem a biztosításközvetítők, alkuszok, jogi és tanácsadó cégek, IT-szolgáltatók és más beszállítók számára is releváns kérdéseket jár körbe, miközben kiváló networking platformot biztosít az ágazat szereplőinek a 2026-os év stratégiai döntéseinek megalapozásához.
Részletek & jegyek

Portfolio Konferenciák 25 éve

A Portfolio Csoport rendezvénydivíziója több mint két évtizede formálja a szakmai rendezvények piacát, folyamatosan piacvezető pozícióban. Országszerte évente 60 üzleti konferenciát és közel 10 díjátadót szervezünk, 9 iparágban mutatjuk az irányt: gazdaság, agrár, ingatlan, egészségügy, pénzügy, járműipar, energia, IT, fenntarthatóság. Évente 40 ezer résztvevőt érünk el. A Portfolio Rendezvények név garancia a magas színvonalú szakmai tartalomra és a kiemelkedő B2B és B2C networkingre – prémium hotelekben, exkluzív környezetben, üzleti kapcsolatépítési és leadgenerálási lehetőségekkel. Eddig több mint 7 ezer előadó és közel 50 ezer cég vett részt eseményeinken: szakértők, felsővezetők, döntéshozók, véleményvezérek, tulajdonosok. Csatlakozzon, és lépjen szintet - mi biztosítjuk a hazai üzleti szféra top közösségét!

Csatlakozzon
Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
Hírlevél
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
Legyen Ön is támogatónk
Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.