Christian Majgaard
Christian Majgaard headed Global Brand & Business Development at LEGO, and was a member of the global executive team. Acclaimed by Fons Tompenaars as one of 21 leaders for the 21st century, Christian is a highly respected figure in marketing and innovation. At Lego, Christian’s 25 year career with the company took in positions including Head of International Market Research and Head of EU Marketing. Ultimately he had overall responsibility for global brand and productdevelopment for both the core toy business and other areas - from licensing to theme parks. He also led the internationally recognised brand into the computer games market, and film merchandising with a.o. Harry Potter and Spiderman franchises whilst never ignoring the core product. Christian now divides his time between creative and brand consulting, non-executive roles, writing and speaking. In presentations he explains why branding is about business development, not communications. Using both Lego and other brands as examples, he maintains there’s no such thing as mature markets - only tired marketers.
AgroFuture 2026
AgroFood 2026
Építőipar 2026
Portfolio Konferenciák 25 éve
A Portfolio Csoport rendezvénydivíziója több mint két évtizede formálja a szakmai rendezvények piacát, folyamatosan piacvezető pozícióban. Országszerte évente 60 üzleti konferenciát és közel 10 díjátadót szervezünk, 9 iparágban mutatjuk az irányt: gazdaság, agrár, ingatlan, egészségügy, pénzügy, járműipar, energia, IT, fenntarthatóság. Évente 40 ezer résztvevőt érünk el. A Portfolio Rendezvények név garancia a magas színvonalú szakmai tartalomra és a kiemelkedő B2B és B2C networkingre – prémium hotelekben, exkluzív környezetben, üzleti kapcsolatépítési és leadgenerálási lehetőségekkel. Eddig több mint 7 ezer előadó és közel 50 ezer cég vett részt eseményeinken: szakértők, felsővezetők, döntéshozók, véleményvezérek, tulajdonosok. Csatlakozzon, és lépjen szintet - mi biztosítjuk a hazai üzleti szféra top közösségét!