Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

A kontrolling informatikája – az informatika kontrollingja

Portfolio – PwC's Academy szakszeminárium

Időpont: 2014. november 18 - 19.  

Helyszín: Eiffel Palace Conference Center

Kiemelt témáink

  • A kontrollereket támogató informatika: régi kihívások – új eszközök a vezetői információ területén
  • Min nyerünk és min vesztünk – jövedelmezőség elemzés újratöltve
  • Informatikai projektek kontrollingja - milyen eszközei vannak a szponzoroknak, kontrollereknek, hogy belelássanak a projektekbe?
  • Transzparens és kontrollálható IT költések – Mi várható el és hogyan motiválható hatékony működésre az „IT”?
  • Eszköz bemutatók és vállalati esettanulmányok: Intuitív elemző eszköz; Kontrolling egyszerű Microsoft alapú eszközökkel; SAP PCM; QlikView, Tableau

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Hosznyák András
DW és BI szakértő
Consense Kft.
speaker image
Juhász Brigitta
osztályvezető, Kontrolling - költségallokációs osztály
Magyar Posta
speaker image
Kaliszky András
COO
Raiffeisen Bank
speaker image
Kerekes Antal
partner
PwC Magyarország
speaker image
Lajtai Péter
szenior menedzser
PwC Magyarország
speaker image
Marsó Gyula
IT igazgató
OT Industries
speaker image
Martzy Antal
pénzügyekért felelős vezérigazgató-helyettes
Magyar Bankholding
speaker image
Nagy Ádám Gusztáv
menedzser
PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
speaker image
Németh András
vezető tanácsadó
PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
speaker image
Petró Zsófia
gazdasági vezető
MVM Informatika
speaker image
Szabó András Viktor
menedzser
PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
speaker image
Szesztay Gábor
BI szakértő
IFUA Horváth & Partners, külső szakértő

Miért jöjjön el?

A Portfolio és a PwC's Academy közös, két napos szemináriuma szisztematikus áttekintést nyújt a kontrollingban használható új informatikai eszközökről és az informatikai területtel kapcsolatos kontrolling kihívásairól. Projekt- és eszközbemutatók, esettanulmányok gyakorlati megközelítésben, a PwC vezető szakértőitől és vállalati szakemberektől.

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Kinek javasoljuk

  • Gazdasági és informatikai vezetőknek, döntéshozóknak
  • Kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek
  • Üzleti intelligenciával (mind IT, mind üzleti oldalon) foglalkozó szakembereknek
  • Informatikai és üzleti projektmenedzsereknek
  • Továbbá minden olyan szakembernek, aki érdeklődik a kontrolling informatikai háttere, illetve az informatikai terület hatékonyabb kontrollingja iránt.

Támogatóink

Szakmai partner

Az elmúlt évek kihívása, hogy a kontrollerek ne az adatok előállítására, hanem azok értelmezésére, elemzésére fordítsák idejüket, továbbra is kihívás maradt. Míg a felület, a vezetői dashboardok, a webes report eszközök, az Excelbe integrált prezentációs réteg óriási fejlődésen ment át, addig a háttér továbbra is recseg-ropog. Hat-e és hogyan mindezekre a technológia fejlődése, a cloud kontrolling, az agilis fejlesztési módszerek, a mini adatpiacok, a mindent behálózó disclosure menedzsment? Hogyan támogatják az új informatikai megoldások a jövedelmezőség elemzést?

Rendezvényünk második napján az informatikai terület kontrolljával, transzparenssé tételével foglalkozunk, ezen belül is két kiemelt témával: az IT projektekkel, illetve az informatika napi működésével, szolgáltatásaival, üzemeltetéssel. Ennek keretében olyan kérdésekre keressük a válaszokat, mint hogyan tehető transzparensebbé az informatikai projektek költségvetése; hogyan kontrollálható a projektek lefutása, eredményei; hogyan értsük meg a vállalat IT költéseit; hogyan lehet azokat optimalizálni; hogyan tudjuk hosszú távon is fenntartani, ösztönözni az informatikai terület működésében a pénzügyi szempontok érvényesülését?


ELŐADÓINK KÖZÖTT:

Hosznyák András, DW és BI szakértő, Consense Kft.
Juhász Brigitta, osztályvezető, Kontrolling - költségallokációs osztály, Magyar Posta
Kaliszky András, COO, Raiffeisen Bank
Kerekes Antal, igazgató, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Lajtai Péter, menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Marsó Gyula, IT igazgató, Olajterv
Martzy Antal, CFO, TakarékBank
Nagy Ádám Gusztáv, asszisztens menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Németh András, vezető tanácsadó, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Petró Zsófia, gazdasági vezető, MVM Informatika
Szabó András, menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Szesztay Gábor, BI szakértő, IFUA Horváth & Partners, külső szakértő


RÉSZTVEVŐINK KÖZÖTT:

Advanced Development Solutions Kft., Audi Hungaria Motor Kft., AGC Glass Hungary Kft., Carlsberg Hungary Kft., Consense Kft., Consprofit Hungary Kft., Deutsche Leasing Hungaria Zrt., ELMŰ Nyrt., EON Energiakereskedelmi Kft., Erste Bank Hungary Zrt., Euromedic Group Kft., evosoft Hungary Kft., Federal Mogul Hungary Kft., Full Asztalosipari Fővállalkozó Kft., IFUA Horváth & Partners, Innosmart Kft., Intrum Justitia Zrt., KELER Központi Értéktár Zrt., Magyar Export-Import Bank Zrt., Magyar Posta, MVM, Ness Hungary Kft., Olajterv, OTP Bank Nyrt., ProCons Kft., Qualysoft Zrt., Raiffeisen Bank, RWE IT Magyarország Kft., Takarékbank, Tőkepartner Zrt., Videoton Holding Zrt.


A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2014. november 18-19., kedd-szerda (09.00-17.00) Regisztráció: 08.20 - 08.55

HELYSZÍN: Eiffel Palace Conference Center (1055 Budapest V., Bajcsy-Zsilinszky út 78.)

ÁRAK: Részvételi díj 1 napra: 69.000-, Ft + ÁFA, mind a 2 napra: 99.000-, Ft + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK: Kérjük jelentkezéskor a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy milyen kedvezményt kíván igénybe venni:

  • 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
  • 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén
  • Kedvezmény a közszolgálati szektor vállalatai számára: -30% a részvételi díjból

A résztvevők várható létszáma: 20-40 fő
A szeminárium nyelve magyar

Galéria

GALÉRIA | 20 kép
A kontrolling informatikája, az informatika kontrollingja - Portfolio-PwC's Academy szakszeminárium

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.