Bortnyák Adorján több mint 20 éve a Geomant magyarországi és kelet-európai/közel-keleti tevékenységének vezetője. Irányítása alatt számos hazai és külföldi nagyvállalat telefonos és digitális ügyfélszolgálatának fejlesztését, implementációját és üzemeltetését hajtotta végre a Geomant. Korábban az amerikai Avaya regionális szolgáltatási vezetője volt. Karrierjét az Andersen Consultingnál (Accenture) kezdte, ahol SAP tanácsadóként és projekt vezetőként dolgozott. Adorján 2006 Executive MBA diplomát szerzett a Purdue University-n.
Bortnyák Adorján előadónk lesz a következő rendezvényen:
Az elmúlt években elképesztő ütemben digitalizálódott a vállalatok működése, a papír alapú folyamatok megszűnnek, a fiókokba, személyes ügyintézésre csak a legkomplexebb ügyekben járunk, ahol még igényeljük a személyes jelenlétet.
Ám most a digitális világot, a digitális belső működést és az... Részletek