Györke Orsolya az AutoWallis Csoport regionális vállalati kommunikációjáért felelős vezetője, fő feladata az AutoWallis márka építése a régió 16 országában.
Több, mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik főként autóipai és telekommunikációs márkák márkaépítési, marketing és kommunikációs stratégiájának irányítása terén.
A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett AutoWallis Csoport a közép-kelet-európai régió meghatározó integrált autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatója. Az AutoWallis Csoport a közép-kelet-európai régió 16 országában (Albánia, Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Csehország, Bulgária, Görögország, Horvátország, Koszovó, Lengyelország, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Észak-Macedónia, Magyarország) gépjármű- és alkatrész kis- és nagykereskedelemmel, szerviz szolgáltatásokkal, rövid- és hosszú távú gépjármű-kölcsönzéssel van jelen. A csoport által képviselt márkák közé tartozik az Alpine, a BYD, a Dacia, az Isuzu, a Farizon, a Jaguar, a Land Rover, az MG, a Saab alkatrészek, a Renault, a KGM és az Opel, a BMW személyautók és motorkerékpárok, a Ford, a KIA, a Maserati, a Mercedes-Benz, a Mercedes-Benz Trucks, a MINI, a Nissan, a Peugeot, a Suzuki, a Toyota, a JóAutók.hu, továbbá az AUTO-LICIT.HU, és a wigo carsharing, a wigo fleet, a Sixt rent-a-car.