Horváth Andrea az öt legnagyobb magyarországi biztosító közé tartozó Union Biztosító marketing igazgatója. A szakember 26 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a biztosítási szektorban, ahol számos tulajdonos- és márkaváltás kommunikációját, illetve új márka piaci bevezetését bonyolította le sikeresen. Szakmai pályafutását 1999-ben a svájci tulajdonú Winterthur-nál kezdte, amelynek hazai leányvállalatát 2006-ban vásárolta fel a francia tulajdonú AXA, így a továbbiakban az AXA Csoport Magyarországhoz tartozó biztosító, pénztárszolgáltató, alapkezelő, valamint a cégcsoport által akvirált Ella Bank hazai marketing és kommunikációs tevékenységéért felelt. Ezen időszakban széles körű tapasztalatokat szerzett többek között az online marketing területén. Az AXA 2014-ben lezajlott magyarországi kivonulása után az osztrák VIG tulajdonába kerülő biztosító Vienna Life márkanév alatt történő piaci bevezetését irányította, e minőségében a prémium életbiztosító márkájának felépítéséért volt felelős. 2018-ban, a VIG tulajdonában lévő három hazai biztosító (az Erste, az UNION és a Vienna Life) egyesítése után, az UNION márkanév alatt tovább működő kompozit biztosító újrapozícionálását és rebrandingjét vezette. Horváth Andrea a házon belüli „online mini ügynökség”-koncepció híve, ennek jegyében saját grafikust, web-designert, UX-UI, frontend fejlesztőt, és az eredmények mérését végző kollégákat is foglalkoztató, jól összeszokott szakemberekből álló marketing csapattal dolgozik.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: