Regisztráció

Agrárszektor Konferencia 2019

Az év vége egyik legnagyobb és legrangosabb eseményének számít a siófoki Agrárszektor Konferencia, amelyet az idén hetedik alkalommal rendez meg a Portfolio gazdasági portál. A kétnapos rendezvény egyedülállóan gazdag programkínálatot nyújt az agrárgazdaság szereplőinek. Napirendre veszi az ágazat legforróbb témáit és legnagyobb kihívásait, amelyeket színvonalas szakmai előadások és szekcióbeszélgetések keretében dolgoz fel. A konferencia az agrárium minden szereplőjének – így valamennyi méretű gazdálkodónak, élelmiszeripari cégnek, inputgyártónak, gépforgalmazónak és termékkereskedőnek – hasznos és naprakész információkat nyújt, illetve lehetőséget biztosít a networkingre és a kapcsolatépítésre is. A rendezvényen az államigazgatási, hatósági, üzleti és döntéshozói szféra legnevesebb képviselői vesznek részt. Az első nap szakmai programja után állófogadás, díjátadó és szórakoztató műsor színesíti a programot, illetve bemutatjuk az „Agrárszektor 2019 - Az 50 legbefolyásosabb személy a hazai agráriumban” című kiadványt is.

SZAKTANÁCSADÓK FIGYELEM! - NEMZETI AGRÁRGAZDASÁGI KAMARA ÁLTAL AJÁNLOTT RENDEZVÉNY! 4-4 pont kapható az eseményen való résztvételért. (A kredit pont érvényesítéséhez mindkét nap külön regisztráció szükséges a helyszínen!)

Kiemelt témáink

Mi lesz az agrártámogatásokkal? - Az Európai Unió 2020 utáni Közös Agrárpolitikája
Növekvő kockázatok – Az éghajlatváltozás mezőgazdasági kihívásai
Földvásárlás, földhaszonbérlet, földbirtoklás – Nagy változások a földpiacon
Hogyan juthatunk forrásokhoz? – Új hiteltermékek, finanszírozási lehetőségek az agráriumban
A jövő kulcskérdése – A generációváltás és a gazdaságátadás nehézségei és megoldásai
Reform az agráradózásban – Hogyan adóznak az őstermelők, a családi gazdaságok és az agrárvállalkozások?
Innovációs forradalom az agráriumban – Drónok, robotok, digitális megoldások
Átfogó program az öntözés fejlesztésére – Engedélyezés változások, fejlesztési lehetőségek
Műtrágya, vetőmag, növényvédő szer: új termékek és trendek a mezőgazdasági inputpiacon
Új védjegyjegyrendszer, beruházási támogatások az élelmiszeriparban
Állatjárványok, piaci változások - Az állattenyésztés jövője Magyarországon
Innováció a takarmányozásban: a hatékony takarmányozás legfontosabb szempontjai
A kertészet kitörési lehetőségei: szabadföldi termelés, fólia- és üvegházak
Agrármarketing workshop – Minden, amit a sikeres értékesítéshez tudni kell

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
99 900 HUF + Áfa/fő
5 vagy több fő jelentkezése esetén (20%)
79 920 HUF + Áfa/fő

SZAKTANÁCSADÓK FIGYELEM! - NEMZETI AGRÁRGAZDASÁGI KAMARA ÁLTAL AJÁNLOTT RENDEZVÉNY! 4-4 pont kapható az eseményen való résztvételért. (A kredit pont érvényesítéséhez mindkét nap külön regisztráció szükséges a helyszínen!)

Kedvezményeink az aktuális részvételi díjból (nem összevonhatóak):

  • NEMZETI AGRÁRGAZDASÁGI KAMARA TAGOK TOVÁBBÁ GOSZ és VOSZ TAGOK SZÁMÁRA 50% kedvezmény a részvételi díjból.
  • 20% kedvezmény öt vagy több fő jelentkezése esetén

Kérjük csoportos jelentkezés esetén csak azonos mértékű kedvezményre jogosultak regisztráljanak egy regisztrációs folyamat során!  A NAK, GOSZ és VOSZ kedvezményekre való jogosultságot ellenőrizzük! 

Figyelem!  A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak!

A részvételi díj tartalmazza:

  • a rendezvényen való részvételt december 4-én és 5-én
  • a konferencia dokumentációját
  • egész napos ellátást december 4-én (büféebéd, kávészünetek) és a vacsorával egybekötött esti állófogadáson, esti programokon való részvételi lehetőséget
  • kávészünetet december 5-én délelőtt
  • záró svédasztalos ebédet december 5-én

A részvételi díj a szállás díját nem tartalmazza. 

 

Regisztráció

Super Gold támogató

Bonafarm
Takarékbank_Agrár

Kiemelt szakmai partner és az esti bowling házigazdája

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Coffee Lounge támogató

Telenor

Gold támogató

Erste Bank
Kall
Kite Zrt.
MKB Bank
Raiffeisen Bank
Rekontir
Talentis
Viresol

Silver+ támogató

GLENCORE
Hungrana
Pannonia Bio

Silver támogató

Agrármarketing Centrum
Agrofeed Kft.
AXIÁL Kft.
Corteva
Envirologix
Eurochem
KAVOSZ Zrt.
KPMG_2021
Tranzitker
Vitafort

Az állófogadás Whisky bárjának támogatója

Diófa Alapkezelő Zrt.

Az állófogadás Gin bárjának támogatója

Generali Alapkezelő

Bronze támogató

Agrodat
Agrotax
AlfaSeed
BASF
Cargill
Euler Hermes
Eurofleet
Groupama
IKRAgrár
Karintia
Magtár GPS
Nufarm
Unicredit
Petrokemija
Rapool Ring
Saaten
Syngenta

Támogatóink

Agrárszektor.hu
AgroStratéga
NAIK
Növényvédelmi Szövetség
Agrárágazat
Agrárium7
Agrárvilág
Agronapló
Fruitveb
Magro
Magyar Mezogazdaság Kft.
Mezőhír
Mezőlap
Új Mezőgazdasági Magazin
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

gazdálkodók
gazdasági vezetők, üzleti döntéshozók
hazai és multinacionális agrárvállalatok magyarországi képviseletei
integrátorcégek
élelmiszeripari és feldolgozóipari vállalatok
bankok, biztosítók és tanácsadó cégek képviselői
gépforgalmazók és inputgyártó vállalatok
az agráriumban dolgozó kereskedők, illetve kiskereskedelmi vállalatok számára.

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2019. december 4–5.
Helyszín: Siófok, Hotel Azúr Wellness ****
Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon idén is szakmai partnere vagyunk a Portfolio Property Investment Forum eseménynek, mely az év legfontosabb hazai ingatlanpiaci találkozója…" 

      Orcsik Anna
      kelet-közép-európai vezető, RICS

      „A Portfolio konferenciák mindig valódi találkozási pontok a hazai üzleti élet meghatározó szereplői számára. Inspiráló közeg, ahol nemcsak tudást, hanem új nézőpontokat is kap az ember – akár előadóként, akár hallgatóként van jelen.”

      Várkonyi Balázs
      alapító, Extreme Digital, digitális befektető

      „Itt van az energetikai szektor színe-java, és azt gondolom, hogy olyan információkat és tapasztalatokat lehet leszűrni, ami egy vállalatvezető számára be tud épülni az üzleti döntéshozatalba.”

      Jákli Gergely
      elnök-vezérigazgató, Paks II

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 07:40-08:10
      Szakmai program: 08.00 - 17.00
      Kiegészítő program: 17.00 - 02.00
      Várható résztvevők száma: 800 fő
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Kovács-Kopp Krisztina
      Kovács-Kopp Krisztina
      rendezvényigazgató
      Telefon: 06701111111
      E-mail:
      Laczó Angéla
      Laczó Angéla
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 646 4383
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Hazafi László
      Hazafi László
      Telefon:
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Attila Bacsa
      Attila Bacsa
      KEY ACCOUNT SALES PARTNER
      Telefon: +36-30-650-9833
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.