Stabil növekedés, erősödő pozíciók, egyre szélesebb és komplexebb szolgáltatások jellemzik a hazai magánegészségügyi szektort. A terep azonban nem lett könnyebb a legnagyobb piaci szereplők számára, legyen az az ágazat bármelyik alszegmense, járóbeteg ellátás, fekvőbeteg ellátás, képalkotók, alapellátók. A verseny csak élesebbé vált a meglévő szereplők között, új szolgáltatók belépésének hiányában is. Az orvosok és a betegek egyszerre válogathatnak a széles kínálatból.
Az állami rendszer működése, keretfeltételei meghatározzák a magánegészségügyi szektor fejlődési ívét is. Ezért nem árt tisztában lenni azzal, hogy milyen szempontok alakítják jelenleg és fogják mozgatni a közfinanszírozott egészségügyi rendszert, mennyiben határozzák meg ezeket a mozgásokat a betegek igényei. Érdekes lesz azt is látni, hogy a leginnovatívabb magyar magánszolgáltatók milyen stratégia mentén alkalmazkodnak mindehhez.
Az állami egészségügyi szereplők több szerepben is aktívan részt vesznek a magánegészségügyi piacon. Ebben a szekcióban annak járunk utána, hogy milyen fejlődési ív várhat ezekre a szolgáltatókra, főként azok magán lábára.
Az egészségünk a legdrágább kincs: közhely ez vagy az elkerülhetetlen jövő? Ha az állami finanszírozás továbbra is csak részleges lesz, és bizony nagy jelentősége marad az out of pocket költéseknek, akkor a lakosság magánkiadásait hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a betegek jobb ellátása érdekében? Kockázatközösség, versengő szolgáltatáscsomagok, országos lefedettség, komplexitás? Melyik szolgáltató képes erre és hogyan, mely biztosítóval partnerségben?
A demográfiai folyamatok alapján a szülészet esetében folyamatosan szűkülő piac vár az itt működő privát szolgáltatókra. Ennek ellenére miért érkeztek ebbe a szegmensbe új belépők, hogyan és milyen eszközökkel versenyeznek egymással és a szakemberekért? Mik a terveik a legnagyobb magánklinikáknak ezen a téren? Első kézből adunk erre is választ a legfontosabb piaci szereplőktől.
Az elmúlt 2 év egyik legmeghatározóbb buzzwordje a hazai egészségügyben is a prevenció. A privát egészségügyi szolgáltatók egymásra licitálva lépnek be saját termékeikkel, fejlesztéseikkel a megelőzés típusú szolgáltatások piacára, egyesek már-már longevity célokat hirdetnek. De mi hajtja ezt a trendet, egyáltalán van mögötte valós kereslet és célközönség? Meghatározó lába lehet ez a szolgáltatócégek szolgáltatási palettájának, vagy ez is csak egy újabb páciensbecsalogató eszköz?
Super Gold támogató
Gold támogató
Szervezés, lebonyolítás, információk
Szponzorációs lehetőségek
Tartalmi és szervezési kérdésekben