Portfolio Konferencia logo

FM & Office 2018

Fókuszban a PropTech

Időpont: 2018. április 19.   Helyszín: Hotel Hilton Budapest (Budai Vár)

Normál ár

89.900 HUF + ÁFA/fő


Kedvezmények

egyéni RICS tagok számára*

10% kedvezmény

öt vagy több fő jelentkezése esetén*

20% kedvezmény

Választható szolgáltatások

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! FM & OFFICE + SMART LOGISTICS

FM & Office konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül Smart Logistics c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 10 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

10000 HUF + ÁFA/fő

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

  • Late bird ár: 74.900 Ft + ÁFA / fő 2018. április 17. 23:59-ig
  • Walk in ár: 89.900 Ft+ÁFA/fő 2018. április 18-tól

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból egyéni RICS tagoknak
  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! 

 

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! FM & OFFICE + SMART LOGISTICS

FM & Office konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül Smart Logistics c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 10 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

 

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre. Az online regisztráció megrendelésnek minősül.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni. A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség. A rendezvényt megelőző 1-2 munkanapon történő regisztrációnál elképzelhető, hogy a részvételi díj átutalása nem érkezik meg számlánkra, ekkor lehetséges a rendezvény utáni 1. munkanapon az átutalás. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat a lemondási határidő után - beleértve az átutalás hiánya miatti rendezvénytől való távolmaradást is - nem fogadunk el. Ebben az esetben is - mivel a lemondási határidőig nem érkezett hozzánk írásbeli lemondás - a teljes összeget ki kell fizetni.

Támogatóink

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Koncsek Fruzsina
  • Koncsek Fruzsina
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 327-4088
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:
Macskássy Ádám
  • Macskássy Ádám
  • key-account manager
  •  
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  •  
  • Telefon: 428-9067
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit